Укр Рус

Конспект уроку: Виконую дії з величинами

01 грудня 2021 1735 Друк
(0)
Для кого 1 клас
Предмет Математика
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Тема: Виконую дії з величинами.

Мета: навчити учнів виконувати дії з величинами, працювати з одиницями  вимірювання, формувати вміння вимірювати довжини відрізків, працювати з величинами; розвивати в дітей математичне мовлення; виховувати поважне ставлення до оточуючих.

Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: розвивати вміння виконувати розумові операції й практичні дії; працювати в колективі, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес;
комунікативної: розвивати математичне мовлення;
інформаційної: розширити знання про одиниці вимірювання.

Обладнання: роздатковий матеріал, цеглинки Лего.

Хід уроку:

Організація класу
Привітання
Щоб лікарем, моряком
Чи льотчиком стати,
Треба відмінно
Математику знати!
То ж,  налаштовуємось на плідну роботу, що до вивчення цієї науки.

Вправа «Усмішка»
Якщо посміхнутися перехожому - він посміхнеться у відповідь.
Якщо посміхнуться небу і сонцю - розійдуться хмари.
Якщо посміхнуться Всесвіту - трапиться щось казкове.
Давайте посміхнемося губами, долонями, очима, серцем.

Вправа «Мої очікування»
Перед кожним з вас лежить долонька. Покладіть її перед собою, напишіть свої очікування від уроку. Та прикріпіть в хаотичному порядку на дошку.
Якщо ваші очікування здійсняться, то в кінці уроку ми утворимо з них сонечко здійсненних очікувань.

Актуалізація опорних знань
Перевірка домашнього завдання
Фронтальна перевірка

Усна лічба «Цікаві задачі»
А зараз, будьте уважними, я читаю математичні задачі, а ви уважно слухаєте та влучно відповідайте.

Повідомлення теми уроку
Сьогодні на уроці ми будемо виконувати дії з величинами. Відпрацюємо раніше опановані знання та практично закріпимо результат.

Проблемна ситуація
Діти, перед кожним з нас лежить підручник. Подивіться на нього уважно. Що ми можемо про нього сказати? (великий, маленький, колір, кількість сторінок…..)
А якщо з математичної точки зору проаналізувати?
Чи знаємо вагу? Розмір? Об’єм?
Які характеристики ми можемо зараз вимірями?
Що нам в цьому допоможе? (Лінійкою виміряти ширину та довжину)

Вправа «Додаємо довжини закладок»
Діти, а що нам допоможе зберегти підручники в гарному стані? (закладка та обкладинка)
Вірно. Ви все правильно говорите. Пропоную вам в подарунок дві закладини. Давайте спробуємо їх виміряти та порівняти. 
Яка довша? 
Яка коротша?
Яка спільна довжина двох закладок?
Як математично запишемо цей вираз? Наприклад, 6см+3см=9 см

Вивчення нового матеріалу
Бесіда
Отже, практичним способом ми з вами встановили, є одиниці вимірювання довжини: міліметри — мм, сантиметри — см, дециметри — дм, метри — м та інші.
Діти, яким інструментом ми користувались у вимірюванні? (лінійкою)
А хто з вас знає, які ще існують способи вимірювання довжин?

Робота в парах з картками.
Попрацюйте в парах. Виміряйте довжини відрізків. Надпишіть їх величини.

Фронтальна робота біля дошки

1см+1см= ____см                     9см-2см=___см

3см+2см=____см                      6см-2см=___см

3см+1см=____см                      5см-1см=____см

Робота на картках в малих групах
Попрацюйте в групах. Порівняйте величини.

Фізхвилинка



 

Проблемне запитання на з’язок із життям
Діти, а де в житті стануть корисними ці знання?
Що в повсякденному житті людина може вимірювати?

Підсумок уроку
Вправа «Здійснення очікувань»
Давайте перевіримо, чи всі здійснились очікування. 

Дивіться, у нас утворилось сонечко з долоньок. Нехай воно нас зігріває та надихає на нові успіхи в навчанні.

Бесіда
Для чого потрібно нам лінійка?
За допомогою якого обладнання можна вимірювати розміри різних об’єктів?
Скільки в 1дм см?
А скільки мм в одному см?

Рефлексія

Місце в рейтингу новин: 81 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача