Укр Рус

"Напіврозпад фактів" як проблема та стимул у розвитку сучасної середньої освіти

05 лютого 2022 829 Друк
(0)
Предмет Педагогіка
Опубліковано 06.05.2021
Цитування

Гребенюк А. В. "Напіврозпад фактів" як проблема та стимул у розвитку сучасної середньої освіти / А. В. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2021. - № 1. - С. 6–9.

Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Анотація

Стаття призначена ознайомити педагогів з коцепцією "напіврозпаду фактів", що містить критерії для оцінки застарівання інформації. Спираючись на цю концепцію, автор пропонує напрямки вирішення низки проблем, пов'язаних із неактуальною та недостовірною інформацією в системі середньої освіти, врахування описаних принципів оновлення наукового знанняпри плануванні освітнього процесу. 

Ключові слова: факт, фактчекінг, пропедевтика, середня освіта, наукова картина світу, науковий світогляд.

Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження 

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 203 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача