Укр Рус

Задачі-оцінки. Розв’язування задач

08 липня 2021 570 Друк
(0)
Опубліковано 22.09.2017
Цитування

Татарин А. У. Задачі-оцінки. Розв’язування задач / А. У. Татарин, О. Б. Татарин // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 41–45.

Автори Татарин А. У.
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Анотація

На уроці, в ході захисту проекту, формується достовірно фізичний науково-дослідний підхід до явищ навколишнього світу, здатність бачити у цьому світі прояви фізичних теорій і законів. 

Ключові слова: задачі-оцінки, робота, енергія, тиск, механічний рух, сила. 

Мета: поглибити знання учнів з розділу «Механічний рух. Взаємодія тіл. Сила. Механічна робота і енергія», залучити кожного учня до активного пізнавального процесу; формувати навички дослідницької діяльності; розвивати уміння і здібності учнів працювати самостійно; сприяти розширенню кругозору, підвищенню ерудиції, розвитку інтересу до експериментальної фізики; виховувати особисту відповідальність за виконання колективної роботи.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення: захист проекту.

Обладнання: смарт-дошка, мультимедійний проектор, електронна презентація у форматі Microsoft Power Point.

Підпишіться на email розсилку!

Місце в рейтингу новин: 447 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача