Татарин А. У. Задачі-оцінки. Розв’язування задач / А. У. Татарин, О. Б. Татарин // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 41–45.
Анотація
На уроці, в ході захисту проекту, формується достовірно фізичний науково-дослідний підхід до явищ навколишнього світу, здатність бачити у цьому світі прояви фізичних теорій і законів.
Ключові слова: задачі-оцінки, робота, енергія, тиск, механічний рух, сила.
Мета: поглибити знання учнів з розділу «Механічний рух. Взаємодія тіл. Сила. Механічна робота і енергія», залучити кожного учня до активного пізнавального процесу; формувати навички дослідницької діяльності; розвивати уміння і здібності учнів працювати самостійно; сприяти розширенню кругозору, підвищенню ерудиції, розвитку інтересу до експериментальної фізики; виховувати особисту відповідальність за виконання колективної роботи.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Форма проведення: захист проекту.
Обладнання: смарт-дошка, мультимедійний проектор, електронна презентація у форматі Microsoft Power Point.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом