Сколець Р. О. Ми – активні громадяни / Р. О. Сколець // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 59–64.
Анотація
Наголошується на доцільності навчання математики за наскрізними лініями.
Ключові слова: ключові компетентності для життя, математична грамотність, компетентнісно орієнтовані задачі.
***
Зміни в характері освіти початку ХХI століття полягають у його спрямованості, цілях, змісті, які все більш явно орієнтуються на «вільний розвиток людини», на творчу ініціативу, самостійність учнів, конкурентоспроможність, мобільність.
У зв’язку з цим усе більш актуальним стає компетентнісний підхід в освіті. Формування ключових компетенцій людини є перспективним напрямом у науці та практиці освіти.
Уведення поняття освітніх компетентностей дозволяє подолати проблему, типову для закладів освіти, коли учні можуть добре опанувати набір теоретичних знань, але зазнають значних труднощів у практичній діяльності, що вимагає використання цих знань для вирішення конкретних завдань або проблемних ситуацій.
У Навчальній програмі з математики виокремлено наскрізні лінії ключових компетентностей: «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність», що спрямовано на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.
Навчання за наскрізними лініями, реалізується насамперед через:
Мета: формування соціально ціннісних компетентностей учнів засобами математики.
Обладнання: ватмани, стикери, фломастери, мультимедійна презентація проекту «Оригамі».
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном