UA Рус

"Пороговий бал з математики -10 балів. Одні пишуть жах, чому так мало, інші - жах, чому так багато" - Іванна Коберник

Пороговий бал з математики -10 балів. Одні пишуть жах, чому так мало, інші - жах, чому так багато - Іванна Коберник

ФБ-світ вкотре розділився. Пороговий бал з математики на цьогорічному ЗНО - 10 балів. Одні пишуть жах, чому так мало, інші - жах, чому так багато. Ще раз - 10 балів з 67 можливих. Поріг не подолали (провалили ЗНО) понад 31% випускників, які прийшли складати тест. Жах, пишуть одні, в третини дітей забрали шанс вступити у виш. Жах, пишуть інші, третина дітей після 11 років в школі не можуть виконати найпростіших математичних завдань.

Розбираємо ситуацію без емоцій.

1. Щоб подолати поріг, треба було набрати 10 балів з 67 можливих. Завдань 34, є різної складності, на сайті УЦОЯО доступний весь тест, всі бажаючі можуть ознайомитись. Я - чистий гуманітарій, якому старанно вдовблювали це в голову вже шкільне життя - зайшла в тест і за хвилин 20 нашкребла собі 8 однобальних завдань і одне двобальне, які виконала правильно. Якщо випускники не можуть вирішити завдань, як на фото - то мене справді огортає жах. Нда, без емоційне вийшло.

2. 31% відсоток випускників не подолали поріг ЗНО склав-не склав. Якби комісія встановила пороговий бал нижче 10, наприклад 8, то тих, хто не подолав поріг було б не 30, а десь 15%, і соціальний шок був би меншим. Але особисто я за те, щоб дивитися правді в очі, а не штучно підганяти реальність під те, на що не так неприємно дивитися. проблема не в пороговому балі, а в тому, що українських дітей дуже погано вчать математиці. І органи влади, відповідальні за здійснення освітньої політики, мали б цим займатися. Але найвідповідальніше за це МОН - лідер ігнорування проблем. Його чинні керівники - міністр і заступники - стверджують, що дистанційне навчання не вплинуло за рівень освіти дітей, в той час як лідери більш благополучних країн б’ють на сполох і виділяють додаткові фінанси і додаткових вчителів, щоб подолати прогалини в знаннях дітей, які утворилися через карантини і пандемічні обмеження. Тому не прогнозую, що результат з математики їх схвилює, їх взагалі нічого не хвилює, крім хотілок президента на новий університет.

Підпишіться на email розсилку!

3. Дуже шкода, що цього року не було обов’язкового ДПА з математики. Бо цей плачевний результат ми отримали серед дітей, які пішли складати математику свідомо, хоча могли цього не робити (за рішенням парламенту). Тобто якби складали всі, як було передбачено до пандемії - правдиві результати були б ще плачевнішими.

4. Я не вважаю несправедливим, що діти, які не подолали поріг склав-не склав не зможуть подати сертифікат з математики для вступу до університету. Ці діти, на жаль, зараз не мають не те що достатніх знань, щоб опанувати програму вищої освіти, вони не опанували програму 6-7 класу. Це велика біда. Більшість з цих дітей не винні. В них ніколи, схоже, не було уроків математики в прямому сенсі. Була якась імітація.

5. Правда - єдиний спосіб почати виправляти ситуацію.

Іванна Коберник

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Customer Type