Математика вважається однією із найскладніших шкільних дисциплін, вивчення якої потребує більше часу, оскільки вчитель має пояснювати учням складний матеріал простими словами для кращого розуміння та запам’ятовування інформації. Канадська педагогиня Світлана Цимбал-Святненко в межах співпраці з ГО «Смарт освіта» поділилася власним досвідом, як зробити урок математики цікавим та захопливим для дітей, використовуючи прості математичні практики.
Вона зауважує, що для молодших школярів надзвичайно важливою є візуалізація математичних інструментів та їхній зв’язок із реальним життям, бо саме це дає змогу поглибити розуміння предмета та викликати зацікавлення навчанням. Дітям варто наводити приклади, де вони можуть зустрітися з математичними величинами у повсякденному житті, а саме:
Одна з найважливіших тем у початковій школі – це рахування. Педагогиня радить частіше моделювати рахування в класі – парти, вікна, пальці, учні. І робити це краще ц формі гри.
Важливим елементом розуміння математики в початкових класах є наочність, тому варто використовувати різноманітні маніпулятивні інструменти, які допомагали б дітям орієнтуватися. Це можуть бути числові таблиці до 100, доміно, жетони, блоки десятків та одиниць, кубики з крапочками тощо.
Учням можна запропонувати створити картини з геометричних фігур.
Календар є дієвим інструментом для вивчення математики. Так, можна рахувати дні місяця, вперед назад, шукати сьогодні, завтра, вчора, вишукувати послідовності та закономірності. Обравши окремий день, можна робити вправи на додавання та віднімання:
Аби допомогти дітям пов’язати математику з життям педагогиня радить вчителям:
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном