Український центр оцінювання якості освіти підготував методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти.
Відповідно до результатів загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року спостерігається нерівномірний розвиток читацьких навичок в учнів 4 класів. Не зважаючи на належний рівень володіння базовими вміннями, зокрема, знаходити інформацію в тексті, формулювати прямі висновки, визначати подібність чи відмінність об’єктів, особливості зовнішності героїв, учасники моніторингу показали низький рівень володіння більш складними вміннями, а саме інтерпретування та узагальнення інформації, аналізування й оцінювання змісту й форми тексту.
У рекомендаціях про формування читацької компетентності висвітлено наступні питання:
У методичних рекомендаціях надаються описи конкретних практик та зразки завдань, які можна використовувати на навчальних заняттях, зокрема і як приклади для розроблення діагностувальних робіт.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном