Укр Рус

Про ефективні методи дистанційного навчання

13 серпня 2020 1480 Друк
Про ефективні методи дистанційного навчання

З дистанційним навчанням пов’язано багато дискусій та питань.

Велика ймовірність того, що в майбутньому навчальному році школи повернуться до цієї форми навчання. Тому наразі є актуальним питання, як збільшити ефективність дистанційного навчання? Про це розповідає вчителька української мови та літератури Новопечерської школи Діана Мельникова.

Про прийом і перевірку письмових робіт

Аби не потонути у морі повідомлень та письмових завдань, варто все впорядкувати.

Нехай у вас буде єдина електрона пошта, на яку учні мають скидати роботи. Не використовуйте месенджери, бо потік повідомлень буде йти день і ніч.

Також у Gmail або Outlook можна надсилати листи одразу групам, а не кожній людині окремо. І повідомте учнів, аби відповідали саме на це завдання, а не писали окремі листи. Так жодна робота не загубиться.

А якщо завдання потребує від вас зворотного зв’язку — то учням краще робити його в Google-документі й надавати вам доступ на редагування. Таким чином можна буде позначати помилки та писати коментарі.

Якщо ваша школа має систему SMLS, то можна до кожного уроку застосувати опцію «Електронна відповідь». Учні мають змогу прикріпити файл із виконаним завданням, а ви зможете перевірити роботи й виставити оцінки.

Про регулярність виставлення оцінок

Немає потреби виставляти всім бали за кожний урок. Все одно ті учні, які мотивовані, й так будуть добросовісно виконувати завдання, а ті, яким потрібна лише оцінка — без перешкод спитають у Гугла. Тому краще виставляти оцінки через урок-два, або й рідше. Адже тут головне не кількість, а якість.

Про форми обов’язкових завдань

Які завдання найкраще покажуть рівень знань дітей, а які — ні?

Варто мінімізувати кількість тестових завдань, тому що вони не завжди показують реальний рівень знань учнів.

А от спілкування під час онлайн-уроків, коли дитина має змогу аргументовано дати відповідь чи розкрити свою точку зору — найкраща форма уроку.

До того ж так можна охопити найбільшу кількість учнів, які при потребі можуть давати письмові відповіді у чаті.

Про усні відповіді

Всі уроки не обов’язково проводити онлайн. Але під час відео-конференції усні відповіді учнів дуже інформативні та дозволять зрозуміти їх рівень опанування матеріалу.

Про відкриті питання на самостійних і контрольних роботах

Звісно, перевіряти такі питання значно довше, але саме ця форма завдань ефективніша. На початковий рівень можна зробити тестовий блок, а вже наступні питання мають бути з відкритими відповідями.

Питання краще розробити самостійно, не брати з мережі.

На платформі Classtime можна встановити функцію дати й часу виконання роботи.

Про неформальне спілкування та поради

Дітям на карантині не вистачало звичайного спілкування. Тому варто кілька хвилин виділити на розмову про те, як минули вихідні, чи поцікавитись, як справи, як настрій.

Також бажано проговорювати, що головне у навчанні не оцінка, а знання, навички та вміння, які можуть знадобитись у подальшому житті.

І звичайно, жодна нотація не замінить аргументовану пораду.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача