Укр Рус

Порівняння чисел у межах 10. Співвіднесення цифри, числа і кількості (Конспект відкритого уроку, 1 клас)

15 июля 2021 1615 Печать
(0)
Предмет Математика
Опубліковано 29.12.2017
Цитування

Чайко Л. Ф. Порівняння чисел у межах 10. Співвіднесення цифри, числа і кількості (Конспект відкритого уроку, 1 клас) / Л. Ф. Чайко // Педагогічний пошук. - 2017. - № 4. - С. 65–67.

Автори Чайко Л. Ф.
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

Подано конспект відкритого уроку у формі казки відповідно до програми з математики і тематичного планування.

Ключові слова: цифра, спадання, зростання, елемент, персонаж, казка.

Казка-гра завжди викликає в учнів бурю емоцій, пробуджує інтерес до навчання. Зміст, прийняті зобов’язання, правила сприяють розвитку пізнавальної діяльності, підвищують увагу й працездатність. Учні пізнають, запам’ятовують, рахують, розташовують числа за кольорами, порівнюють, співвідносять їх з відповідною кількістю предметів, демонструючи свої знання і вміння, стають повноцінними учасниками уроку. Вчителеві ж відводиться роль його «диригента». Під час проведення уроку повторюються й узагальнюються знання, отримані раніше, а також використовується комп’ютерна презентація. Вона застосовується на всіх етапах уроку та відповідає загальнодидактичним принципам наочності, систематичності й послідовності засвоєння знань. Допомагає учням інтерпретувати, оцінити, систематизувати навчальний матеріал, розвиваючи гносеологічну активність. На уроці використано: роботу в малих групах та індивідуальну роботу (з елементами методики Монтессорі), рольову гру, вправи. Усі ці види роботи сприяють розвитку тактильних відчуттів, креативному мисленню, уяви та усвідомленню себе частиною колективу, своєї ролі й потенціалу.

Мета:

навчальна: вдосконалювати навички лічби предметів у межах 10 в прямому і зворотному напрямку; закріпити вміння співвідносити цифру з числом і відповідною кількістю предметів, порівнювати числа, використовуючи знаки «>», «<», «=»; продовжити роботу над формуванням у дітей уміння порівнювати числа в межах 10; закріпити графічні навички письма цифри 7;

корекційно-розвиткова: формувати ключові компетентності (вміння вчитися – самоорганізовуватись до навчальної діяльності у взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу, розвивати логічне мислення);

виховна: виховувати бажання читати художню літературу, прищеплювати моральні норми і правила поведінки, спираючись на вчинки героїв твору; виховувати зацікавленість, допитливість, інтерес до математики; дотримуватись гігієнічних правил письма.

Обладнання: презентація (казка «Колобок»), картки.

Форма уроку: урок-казка.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 267 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача