UA Рус

Конспект уроку: Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквами Т, т («те»). Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів

19 листопада 2021 2944 Друк
(0)
Для кого 1 клас
Предмет Читання
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Тема: Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквами Т, т («те»). Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів.

Мета: ознайомити здобувачів освіти з літерою «Т» та її місцем в алфавіті; сприяти кращим навичкам читання складів з даною літерою; познайомити учнів зі звуковим значенням літери «Т»; розвивати увагу та логічне мислення у учнів; виховувати турботу та піклування до домашніх тварин.

Обладнання: звукові моделі слів, таблиця зі складами, малюнки, підручник, котик «Тимко» малюнок.

Хід уроку

І. Організаційний момент
Часу не гаймо,
Роботу  розпочинаймо!
На перерві постарались,
до уроку готувались!

ІІ. Актуалізація опорних знань
Діти, до нашого уроку завітав гість, але його ім’я здогадаються найкмітливіші. Вам потрібно розташувати літери так, щоб вийшло ім’я. Для вас підказка, воно розпочинається на літеру «Т». (Діти повинні знайти слово – ТИМКО)
Так, на нашому уроці присутній котик Тимко і саме він хоче дізнатися про свою першу літеру імені трошки більше. Давайте йому допоможемо. Для початку ми перевіримо ваші знання, я буду говорити речення, а ваше завдання визначити неправдиве твердження:

  • Звуки ми говоримо і бачимо
  • Букви ми пишемо і чуємо.
  • Голосних звуків 6
  • Бувають і тверді, і напівтверді приголосні.

Давайте разом з Тимком визначимо неправдиві факти. До речі, ви ж пам’ятаєте, що таке «факт»?
Ви дуже гарно впорались з цим завданням , тому ми можемо продовжувати далі.
Складімо  звукову схему імені нашого гостя. (Тимко)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Діти, прислухайтесь і назвіть перший звук у слові «тато»? А тепер, як щодо слова «тінь»? Який почули перший звук?
Давайте ми послухаємо зараз скоромовки, а ви мені скажете, який звук ви найчастіше чуєте у словах.
Ми з вами познайомимось з літерою, що позначає  звуки [т], [т’]. Ви, напевно, відгадали її? Так, це літера «те».

IV. Вивчення нового матеріалу
А зараз ми з вами розгадаємо слова за картинками, а відповідь запишемо звуковими моделями на дошці.

1) Зараз ми з вами потренуємось друкувати літеру «Тт» у зошитах. (робота в зошитах)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2) Робота в парах
Діти, зараз вам потрібно виконати завдання в парах. На ваших партах лежать аркуші, на яких зображений малюнок. Віднайдіть на ньому всі літери «Т»

3) Читання складів
А щоб навчити нашого друга Тимка читати, нам потрібно і самим показати свої вміння, тому ми зараз по черзі прочитаємо склади зображені на дошці.

IV.  Робота за підручником
1. Читання складів з буквою т («те»)
2. Читаємо слова за подібністю.
3. Давайте зіграємо в гру «Впізнай мене, якщо зможеш»

Я називаю слова, якщо в них є твердий звук [т], ви показуєте відповідну картку, а якщо є м’який [т’] — то показуєте - іншу. (Теля, тіло, місто, ставрида, Італія, літо, торпеда, тікати, ступка.)
4. Читання слів, які розміщені в стовпчиках. 

 ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

5. Давайте спробуємо створити нові слова зі одного слова «трактор».. (Трактор, сирота, статок, артист.)
6. Звуко-буквений аналіз слова «телевізор»
7. Учні працюють самостійно в зошитах.
8. Анілізуємо роботу.

VI. Підсумок уроку 
Про що сьогодні говорили на уроці?
Над якою темою працювали?
Що нового дізналися?
Що викликало труднощі?

 
Місце в рейтингу новин: 192 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача