UA Рус

Конспект уроку: Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів

17 листопада 2021 4154 Друк
(0)
Для кого 1 клас
Предмет Читання
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Тема: Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Мета: ознайомити дітей із звуком [б] та буквою, що позначає цей звук, букворю Б «бе», вчитися читати склади і слова із буквою «бе», знаходити її в алфавіті та розрізняти звук [б] на слух; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати логічне мислення та уяву; виховувати в дітей турботу до навколишнього середовища.

Обладнаня: роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент.
Діти, давайте закриємо очі і уявимо, що ми знаходимось у дуже шумному класі. Скажіть, чи зручно вам там навчатись? Чи комфортно вам там перебувати? Куди б ви хотіли потрапити, у клас де панує активна атмосфера та де діти навчаються, чи туди де немає хорошої поведінки і діти забули правила поводження в школі? (відповідь дітей) Так, мені здається, що всі хочемо опинитися у приємному середовищі. Тому давайте посміхнемося один одному та налаштуємось на активну роботу.

ІІ. Перевірка вивченого на попередньому уроці.
Яку літеру ми вивчали на попередньому уроці? Давайте прочитаємо склади та слова з цією літерою.
Тепер знайдіть цю літеру на дошці.
Ну і тепер прислухайтесь, та своїми долоньками спіймайте цю літеру.
1. 
Читання в парах з аркушів, які завчасно роздав вчитель.
2. 
Читання з дошки слів. Знаходження зайвого слова.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
Розгляньте малюнок. Кого ви бачите?

Яка перша літера в цьому слові? («БЕ»)
Так, а чи вивчали ми цю літеру на попередніх уроках? (Ні)
Чи здогадалися ви, яка тема нас сьогодні чекає?
На сьогоднішньому уроці ми з вами ознайомимось із звуком [б] та буквою, що позначає цей звук. 

IV. Робота з новим матеріалом.
1. Давайте повернемось до нашого Баранчика. Якого він кольору? (білого). А як думаєте, якого кольору над ним небо? (блакитне)
Давайте прочитаємо ці слова на ваших картках.

БЛАКИТНИЙ           БІЛИЙ                 БАРАНЧИК

Обведіть нові літери для вас синім кольором, а ті що знайомі – зеленим.
Отож, сьогодні ми особливу увагу виділяємо літері «бе» та звуку [б]. Щоб віднайти звук [б] вам потрібно прослухати скоромовки та долонями хлопнути, якщо почуєте його.

Бабин біб розцвів у дощ – буде бабі добрий борщ.
Бобер на березі з бобренятами бублики пік.

Чи вдалося вам віднайти звук [б]?

2. Наступне наше завдання – звуковий аналіз слів. На дошці написані слова, вам потрібно під ними записати фонетичну транскрипцію.
3. Чистомовка 
Збирали гриби – би-би-би
Грали пісню на трубі – бі-бі-бі
Ми зламали ту трубу – бу-бу-бу
Дятел дуб довбе – бе-бе-бе

4. 
Діти, а чи є звук, який дуже схожий на наш [б]? Так, це звук [п]. Ми зараз прочитаємо дуже схожі слова з цими звуками.
ГРИБ –ГРИП
ЗУБ – СУП
РИБ – ЛИП

В цих словах позначте звуки [б] [п] відповідною фішкою [-]

Розповідь вчителя: 
Наш Баранчик вирішив позвати на свій День народження друзів, але головною умовою є те, щоб в їхніх іменах була літера «бе». Давайте йому допоможемо. На дошці написані імена гостей, а ви оберіть лише ті, які підходять Баранчику.

Буратіно     Бобер      собачка Бублик       Білочка     Лисичка        Борис        

Ви молодці! Але ц еще не все! Потрібно щось купити в магазині, аби пригостити наших гостей! Що ми можемо купити таке, щоб в назві цього продукту була літера «бе»? (варіанти дітей)
А ось наш іменинник приготував список вже, але попросив перевірити нас, щоб все було куплено. Зайві слова, які не підходять ви викреслюєте на своїх аркушах. Працюємо в парі.

      СПИСОК ПРОДУКТІВ
Молоко
Банани
Ковбаса
Помідори
Морква
Боби
Брускети
Булочка
Цукерки
Батончики

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V.Закріплення нового матеріалу.
Перед вами є аркуш зі складами та словами. Прочитаймо їх всі разом.
БА       АБ
БО       ОБ
БЕ        ЕБ
БУ       УБ
БІ        ІБ

1. Самостійне створення складів (промінці)
2. ​Робота за підручником
3. 
Читання слів в підручнику

VI. Підведення підсумків уроку.
З якою літерою ознайомились?
Що викликало труднощі?
Що саме найбільше запам’яталося на уроці?
Який звук позначає літера «бе»?

Місце в рейтингу новин: 131 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача