Тема: Письмо малої букви «т». Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами.
Мета: навчити здобувачів освіти писати в рядках зошита малу букву т («те») та аналізувати її структуру; шукати її у складах та словах; розвивати вміння уважно слідкувати за матеріалом та інтелектуально мислити; виховувати доброту та чуйність до навколишнього середовища, бажання вчитися та дізнаватися нове під час навчального процесу.
Обладнання: ліхтарик, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Вчитель: Добрий день, мої любі діти! Я впевнена, що сьогоднішній день заряджений на позитив, як ліхтарики вночі. Давайте спробуємо засвітити цей урок нашими ліхтариками знань та покажемо самі собі, що наші знання сильні і ми зможемо світитись весь день!
ІІ. Пальчикова гімнастика
Вчитель: У родині пальчиків, живе тато на ім’я Великий, давайте з ним привітаємось. (діти імітують вітання з двома великими пальчиками).
А тепер дружина Вказівна, яка вказує на добрі справи. І Середній синочок привітатися хоче, а Безименний прокидатись не хоче, Мізинчика-братика зове, щоб дізнатись в школі все!
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Л і х т а р и к
Давайте назвемо та запишемо на дошці ті літери, які ми вже з вами вивчили.
(діти записують літери промовляючи).
А зараз ми засвітимо наш ліхтарик та побачимо, які літери ми вже вивчили. Нам потрібно сказати такі слова: «Ти ліхтарик засвіти, і нам літери покажи».
Лише самі вони не з’являться, мені потрібна ваша допомога. Напишіть на дошці літери, які ви вивчили. (діти записують букви на дошці, вчитель імітує світло ліхтарика).
Ну ось ви впоралися із завданням. Ми можемо прямувати далі та світитись від наших знань.
Дорогою до школи я пригадала, як колись в дитинстві збирала грибочки в лісі. Дуже багато їх було і всі вони були різними. Діти, а ви зможете здогадатися, яка літера українського алфавіту схожа на грибочок? (варіанти дітей).
Так! Це літера «Т». Давайте подивимось. І дійсно, вони дуже схожі!
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Вчитель: А ви здогадались, що ми будемо робити на сьогоднішньому уроці? Правильно, ми дізнаємось всі секрети маленької літери «т» та дізнаємось, як її написати у складах, словах.
IV.Вивчення нового матеріалу
Вчиель:
Ми писати скоро будем,
А всіх правил – не забудем!
Сядьмо рівно, випрям спину
І стараймось безупинну.
Давайте спробуємо написати маленьку літеру «т» у своїх зошитах. Приготувалися і спочатку повторюємо за мною. Я пишу на дошці, а ви в повітрі олівцем. Приготувались. Почали: (перегляд навчального відео)
1. Повторюємо 2-3 рази писати в повітрі
2. Два учні виконують спробу на дошці.
3. Починаємо писати в прописах.
Вчитель: Тепер попрацюємо колективно. Давайте запишемо на дошці буквосполучення: то, па, ро, ра, по
А яке з’єднання у цих всіх буквосполученнях: ти, тр, вт, от? – верхнє з’єднання.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Ми піднімемося в ряд
Ніжки наші тупотять
Ручки вгору,
Тулуб вниз
На носочки піднялись
У віконце загляни
Руки вгору підійми!
Працювати час нам всім,
І дорослим і малим!
V.Продовження роботи в прописах
1. Обговорення малюнка.
Що ви бачите на малюнку?
Знайдіть щось таке, слово якого розпочинається на літеру «т». (трамвай)
Давайте спробуємо записати на дошці слово «трамвай»
Опишіть його, який він?
2. А тепер ми пограємо в гру та відшукаємо загублені літери.
Т_сто, теа_р, метр_, тіт_а, трам_ай, ступ_а, т_ля, туне_ь.
Давайте порахуємо всі літери «т» в цих словах, скільки їх?
VI. Підсумок уроку.
Давайте підсумуємо, про що ви дізналися сьогодні на уроці?
Яку літеру ви навчитись писати?
Над чим було складно працювати?
Чи вдалося вам засвоїти матеріал?
Я сподіваюсь, що ваші ліхтарики із знаннями будуть світитись вічно. Тому бажаю засвоїти наступний матеріал без труднощів!
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном