Укр Рус

Конспект уроку: Додавання і віднімання в межах 3

30 листопада 2021 861 Друк
(0)
Для кого 1 клас
Предмет Математика
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Тема: Додавання і віднімання в межах 3.

Мета. проаналізувати зміст поняття числа і цифри 3; пояснити учням  способи утворення числа 3;  відпрацьовувати вміння писати цифру 3; закріпити поняття « задача»;  повторити  назви геометричних фігур;  розвивати увагу, пам᾿ять, мислення,творчі здібності учнів; виховувати самостійність, допитливість.

Формування ключових компетентностей:
вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; 
соціальної –продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
громадянської – поважно ставитися до людей, до  самого себе.

Обладнання:  роздатковий матеріал, наочність

Хід уроку

Організаційний момент.
1.Привітання.
Добрий день, діти! Сідайте!
Ви сідайте діти тихо,
Домовляйтесь не шуміти,
На заняттях не дрімати,
А знання мерщій хапати.

2.Перевірка готовності до уроку.
3.Створення ситуації успіху. (Вчитель розповідає про досягнення класної спільноти під час вивчення предмету, узагальнює позитивний результат)

Мотивація навчальної діяльності учнів.
Сьогодні ми продовжуємо подорож Математичною країною, повторимо  раніше вивчений матеріал, познайомимось з новим та набудемо цікавих вмінь які стануть корисними в вашому буденному житті.

Актуалізація опорних знань.
1. Бесіда.
Які цифри нам вже  відомі?
Назвіть їх в порядку зростання?
А тепер в порядку зменшення.
Яка цифра стоїть перед цифрою 2, 3? 
Назвіть сусідів числа 2?

2. Творча робота «Пофантазуй»

3. 
Вправа «Мої улюблені казки»
Діти, в яких казках було три головних героя? 
А в яких мультфільмах?

Повідомлення теми уроку.
Сьогодні на уроці ми з’ясуємо способи утворення числа три та розв’яжемо приклади із застовуванням нових знань.

Вивчення нового матеріалу з опорою на математичні будиночки.

Робота над усвідомленням складу числа 3. (з використанням рахункового матеріалу, або цеглинок лего)
Покладіть перед собою 2 цеглинки, тепер додайте ще одну. Скільки утворилось?
Від цієї кількості заберіть дві цеглинки. Скільки залишилось?...

Робота в зошиті.
1. Каліграфічна хвилинка цифра 3.

2. 
Записування складених прикладів, розв’язування їх фронтально біля дошки.
3. Колективне складання та розв’язування задач за сюжетними малюнками.

Вправа «Геометричні фігури»
Дівчинка пройшла ще декілька хвилин і побачила перед собою картку з геометричними фігурами, позаду був запис «Назви всі геометричні фігури, та поміркуй яка фігура пов’язана з цифрою 3? Чому?»

Вірно. Трикутник. Що ми знаємо про трикутник? Які його характеристики нам відомі?

Робота в парах. Розв’язування прикладів.

2+0=                              1+0=                          2-1=                  3+0=

3-2=                               1+2=                          1+1=                 2+1=

Робота з підручником. Виконання завдань відповідно до теми уроку.

Колективне заучування лічилки (хором)
Приступаємо до гри:
М’яч один, а нас аж три.
Грався сам. І грались вдвох.
А тепер пограєм втрьох.
Раз, два, три – 
Приступаємо до гри.

Закріплення матеріалу.
Гра «Хто уважний?»
Називання предметів, кількість яких три є у класі.

Вправа «Живі цифри»
Діти, проявіть фантазію. Спробуйте утворити цифру три за допомогою свого тіла, або долоньок, або із використанням елементів свого одягу.

Підсумок уроку.
Обмін думками. Інтерактивна технологія «Мікрофон»
Над яким числом працювали на уроці?
Як утворити число 3?
Які завдання сподобались найбільше?

Рефлексія з використанням цеглинок Лего.

Місце в рейтингу новин: 187 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача