Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.
Мета: навчити дітей писати правильно малу букву г; ознайомити з правильним з’єднанням цієї букви з іншими; вчити дітей списувати слова та речення з друкованого шрифту, збачувати словниковий запас дітей; розвивати зв’язне мовлення, дрібну моторику; виховувати поважне ставлення до оточуючих.
Обладнання: роздатковий матеріал.
Хід уроку
1. Вступна частина. Організація класу.
Дітки, сьогодні ми запам’ятаємо девіз нашого уроку. Давайте разом його вигадаємо.
Девіз класу:
Сидимо – рівненько!
Слухаємо – уважно!Відповідаємо – правильно!Пишемо – гарно!
Молодці. Тепер ми будемо повторювати на деяких уроках наш девіз. Тож приступаємо до роботи!
2. Основна частина.
Дітки, до нас прилетіли маленькі гуси. Давайте послухаємо та повторимо як вони розмовляють між собою.
Га-га-га
Гу-гу-гу
Го-го-го
Ге-ге-ге
Вони хочуть щоб ми з вами навчилися писати гарно маленьку букву г, та скласти з нею склади та слова. Виявляється, що це їхня улюблена буква.
Давайте з вами порівняємо друковану та рукописну букву г.
Дітки, на що схожа маленька буква г?
Правильно, на гачок.
А ви знаєте з яких елементів складається вона? Правильно, з одного. Його називають коротка похила лінія із заокругленням вгорі та внизу.
Тепер давайте спробуємо написати цілий рядочок нашої з вами букви. Але спочатку переглянемо відео, в якому ви побачите інструкцію написання букви г.
Тепер погляньте на картинку, ми зараз запишемо склади з нашою буквою г собі в зошиток.
Розумнички, настав час відпочити! Виконаємо гімнастику для очей!
Гімнастика для очей.
Очі разом всі закрили,
Сім, шість, п’ять, чотири,
Тепер ширше відкриваєм,
Наче щось ми розглядаєм,
Поки разом розглядали,
Від одного до семи порахували!
Які ви молодці. Тепер пограємо в гру. Вам потрібно утворити слова та записати їх у зошит. (вчитель кожному роздає такий листочок).
Ви молодці. Останнє завдання на сьогодні, вам потрібно списати речення (вчитель їх пише на дошці, діти списують), та назвати слово в якому є буква, яку ми сьогодні вивчали.
«На городі ростуть огірки.
Гори високі видно з вікна.»
(Вчитель повинен звернути увагу на те, як діти з’єднали склади «го» та «ог».)
Дуже плідно ми попрацювали з вами сьогодні! Зараз ми дамо відповідь на запитання та зробимо рефлексійну вправу.
3. Заключна частина. Висновок.
Яку букву ми навчилися писати?
Який звук вона позначає на письмі?
На що схожа маленька буква г?
Які слова ви запам’ятали з цією буквою?
Рефлексійна вправа «Пірамідка долоньок»
Кожен з учнів підходить до вчительки та говорить що йому сподобалось на уроці та залишає сою долоньку. Таким чином будується пірамідка.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном