Луцюк А. М. Новаторська педагогіка В. О. Сухомлинського і Нова українська школа: дослідницька робота вчителя / А. М. Луцюк // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 20–23.
Анотація
Проаналізовано особливості дослідницької роботи вчителяу новаторській педагогіці В.О. Сухомлинського та ії використання Нової української школи.
Ключові слова: дитина, педагогіка, наука, теорія, практика, інноваційність, творчість, дослідження, новаторство, вчитель.
Постановка проблеми. Становлення Нової української школи потребує вчителя творчого, з інноваційними підходами до професійної педагогічної діяльності, дослідника-експериментатора на благо дитини, яка закінчивши освітній заклад, буде особистістю, патріотом, інноватором. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського науковим і практичним змістом пропонує вчителеві технологію творчого дослідження, яке систематично проводилося у Павлиській середній школі. Наукові твердження набувають життєвої цінності після підтвердження їх практикою, тому використання досвіду педагога-новатора, дослідника в сучасній школі є проблемою актуальною і вимагає інноваційного осмислення для реалізації.
Аналіздосліджень із проблем. Дослідницька робота вчителів у спадщині В.О. Сухомлинського та ії начення для творчої педагогічної інноваційної діяльності в період оновлення української школи розглядається у працях вітчизняних науковців і практиків М. Антонця, І. Беха, А. Богуш, Л. Бондар, М. Вашуленка, Н. Дічек, І. Зязюна, О. Сухомлинської, О. Савченко, М. Сметанського, Н. Калініченко, О. Петренко та інших.
Мета статті полягає в тому, щоб проаналізувати особливості організації та проведення дослідницької роботи вчителя у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського і використати іх у створенні інноваційного освітнього середовищаНової української школи.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном