UA Рус

Моделювання здоров’язбережувального освітнього середовища закладу освіти як основи розвитку соціально активної особистості

13 березня 2021 1862 Друк
(0)
Опубліковано 06.05.2020
Цитування

Карюк Н. В. Моделювання здоров’язбережувального освітнього середовища закладу освіти як основи розвитку соціально активної особистості / Н. В. Карюк, Л. І. Ярощук // Педагогічний пошук. - 2020. - № 1. - С. 50–56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2020_1_19.

Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті

Зміст матеріалу

Проаналізовано підходи до визначення поняття "здоров'язбережувальне освітнє середовище". Визначено основні складові здоров'язбережувального освітнього середовища. Зосереджено увагу на факторах освітнього середовища, значимих для розвитку соцально активної особистості. Виділено основні компоненти здоров'язбережувального освітнього середовища та сформульовано умови його позитивного впливу на учасників освітнього процесу.

Ключові слова: здоров'я, здоров'язбережувальне освітнє середовище, освітній процес, соціально активна особистість. 

Kariuk N. V., Yaroshchuk L. I. Modeling of Health-Saving Educational Environment of an Educational Institution as a Basis for the Development of a Socially Active Personality.

Approaches to defining the concept of “health-saving education environment” are analyzed. The main components of health-saving education environment are identified. The focus is on the factors of the educational environment that are important for the development of a socially active personality. Main components of the health-saving education environment are identified and the conditions for its positive impact on the participants of the educational process are formulated.

Key words: health, health-saving education environment, educational process, a socially active person.

Постановка проблеми. Здоров'я людини - це одна із глобальних проблем, яку намагаються вирішувати не лише лікарі, а й психологи, фізіологи, педагоги. Тому в сучасних умовах надзвичайною потребою стало навчити кожну людину, в першу чергу дитину, науки здоров'я, сформувати в неї вміння та навички здорового способу життя. 

Сучасний заклад освіти покликаний не тільки задовольнити заклади суспільства, але й дивитися на крок уперед. Покладене на школу та вчителя це, здавалося б, невластиве завдання - піклування про здоров'я учнів - зумовлене такими причинами. По-перше, дорослі завжди несуть відповідальність за дітей, які перебувають під їх опікою. Це стосується і здоров'я учнів. Враховуючи те, що в школі діти проводять значну частину часу, не допомогти їм берегти здоров'я було б виявом бездушності й непрофесіоналізму. По-друге, більша частина бажаних і небажаних факторів, які впливають на здоров'я учнів, справляють вплив саме у школі. Тож завдання школи - зберегти і зміцнити здоров'я своїх вихованців. А головною особою, яка піклюється про здоров'я учнів у закладі освіти, є вчитель, який упроваджує та використовує у своїй роботі здоров'язбережувальні технології.

Місце в рейтингу новин: 220 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

x
x
Статус користувача