Вавдіюк Н. С. Фінансова поведінка учнів: оцінка та види / Н. С. Вавдіюк, Н. І. Корецька, Т. С. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2020. - № 1. - С. 46–49.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Досліджено зміст фінансової поведінки учнів та встановлено, що в ії основі лежить потреба як мотив. З метою визначення мотивів, моделей фінансової поведінки учнів здійснено анкетування і проведено дослідження. Встановлено, що більшості учнів притаманні: активна, заощаджувальна, напівзаощаджувальна, неусвідомлена, нормативна, традиційна та раціональна моделі фінансової поведінки: вміють раціонально використовувати кошти;орієнтуються в цінах на товари та послуги, знають правила користування банківськими картками, одержання послуг; уміють придбати товар чи отримати послугу.
Ключові слова: фінансова поведінка, фінансова грамотність, механізм фінансової поведінки, моделі фінансової поведінки.
Постановка проблеми. Кишенькові гроші, фінансові стереотипи та інші чинники впливають на формування фінансових відносин учнів. Залежно від типу економіки, формується їх фінансова поведінказ притаминними їй моделями. Діти обирають для себе певний спосіб економічної самореалізації, що відповідає визначеним ціннісним орієнтаціям та конкретним прагненням особи.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном