Гребенюк М. П. Історичний підхід у викладанні фізики в школі / М. П. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2017. - № 2. - С. 67–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_2_18.
Розглянуто використання елементів історії фізики при викладанні в школі. Наведено функції історизму та приклади історичного матеріалу, який може застосувати вчитель на різних етапах навчання.
Ключові слова: фізика, історія, світогляд, учені.
Hrebeniuk M. P. Historical Approach to Teaching Physics at School.
The use of elements of physics history for teaching at school is considered. The functions of historicism and examples of historical material that the teacher can apply at various stages are given.
Key words: physics, history, world outlook, scientists.
Постановка проблеми. Фізика посідає важливе місце серед навчальних предметів, адже формує науковий світогляд учня, розвиває розумові та творчі здібності. Знання, отримані під час вивчення фізики, стають основою технічної грамотності, дають можливість використовувати результати фізичних досліджень і відкриттів у житті.
Але формування в учнів міцних знань із фізики вимагає пошуку нових та вдосконалення вже відомих методичних прийомів. Головне ж завдання кожного вчителя – залучення школярів до науки взагалі та фізики зокрема. Цьому певною мірою сприяє історичний підхід до викладання фізики в школі.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном