Гребенюк А. В. Інтернет-імідж педагога Нової української школи / А. В. Гребенюк // Педагогічний пошук. - 2020. - № 4. - С. 9–11.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розкривається тема інтернет-іміджу педагога НУШ як складової професійного образу. Визначено підгрунтя позитивного інтернет-іміджу, що полягає у чіткому розділенні робочих і позаробочих суспільних ролей, сповіщенні про них загалу за допомогою засобів, пропонованих вебсайтами, зокрема соцмережами. Вказано типовістереотипи щодо педагогів і недоліки інтернет-іміджу, здатні дискредитувати їх, деструктивно вплинути як на публічну, так і приватну сфери їхнього життя.
Ключові слова: професійний імідж, інтернет-імідж, інтернет-середовище, нові медіа, НУШ, онлайн-освіта.
Постановка питання. Щодня кожна людина приймає різні суспільні ролі: покупець, чоловік/дружина, сусід... Деякі з ролей домінують, підпорядковуючи собі інші. Зазвичай домінує професійна роль; особливий інтерес становить роль педагога. Культ учителя, що підносився за радянської доби, сильно деформував образ педагога на пострадянському просторі. У масовій свідомості шкільний учитель поєднує численні функції, зокрема освітні та виховні, що виходять далеко за межі посадових обов'язків.
Стало своєрідним повір'ям, що вчитель невіддільний від школи і не має вільного часу й простору. Робота вчителя уявляється постійною впродовж доби, а демонстрація позаробочих занять осуджується. Знані випадки, коли відомості про особисті заняття, як-от відпочинок на курорті чи заняття спортом, батьки здобувачів освіти сприймали як неналежні, а то й аморальні. Поширення пристроїв з доступом до інтернету зумовило легкість отримання інформації про людей, а також ії створення. Це загострює проблему сприйняття публічного образупедагогів, який формується ними - цілеспрямовано чи мимовільно - в інтернеті.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном