Штунюк Р. А. Формування особистості через активну художньо-творчу діяльність / Р. А. Штунюк // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 45–46.
Анотація
Розглядаються питання важливості естетичного середовища для формування діяльнісної творчої особистості у контексті експериментально-дослідницької роботи школи.
Ключові слова: мистецтво, художньо-творча діяльність, естетична культура, творча особистість, експериментально-дослідницька робота.
***
У 50-х роках ще не відомий світові як визначний педагог наш співвітчизник В. О. Сухомлинський, відповідаючи тим, хто суспільний прогрес убачав лише в освоєнні космосу, успіхах електроніки і кібернетики, в «Листах до сина» пророче сказав: «Якщо не поліпшиться виховання, ми наплачемося з математикою, електронікою і космосом…
Найголовніший засіб самовиховання душі – краса. Краса в широкому розумінні – і мистецтво, і музика, і сердечні відносини з людьми». Це застереження є актуальним і сьогодні, бо мистецтво – найкоротший шлях до душі кожної дитини.
Педагогічним колективом нашої школи здійснювалася експериментальна перевірка створення культуротворчої моделі школи з естетичним середовищем, спрямованим на формування діяльнісної творчої особистості. Значний науковий та практичний інтерес становлять дані про стимулюючий вплив мистецтва на здібності школярів, на їх загальний розвиток, підвищення успішності.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном