Сміховська В. Є. Булінг, або шкільне цькування / В. Є. Сміховська, О. В. Астахова // Педагогічний пошук. - 2020. - № 4. - С. 78–79.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розглянуто теоретичны погляди на явище, висвытлюэться проблема шкыльного насильства, його види, описано основні компоненти.
Ключові слова: булінг, форми булінгу, школа, кібербулінг, мобінг.
Віддай людині крихітку себе.
За це душа поповнюється світлом.
Л. Костенко
Постановка питання. В Україні проблема насильства залишається гострою та актуальною, незважаючи на те, що на законодавчому рівні будь-які прояви насилля щодо дитини заборонені. Залякування, знущання, цькування, на жаль, присутнє на різних етапах формування та розвитку особи, починаючи зі школи та в різних сферах життя: армії, вищих навчальних закладах, серед друзів, у трудових колективах, сім'ї. При цьому агресорами можуть виступати як інші діти, так і дорослі.
Булінг - масове явище. Згідно з результатами всеукраїнського дослідження ЮНІСЕФ, жертвами цькування за 2017 рік були 67% дітей, при цьому 40% жертв не діляться цим ні з ким; 44% школярів-спостерігачів ігнорували булінг, тому що їм було страшно за себе.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном