UA Рус

Вчені: дистанційка сприяє погіршенню психічного здоров’я учнів

Вчені: дистанційка сприяє погіршенню психічного здоров’я учнів

Канадські вчені дослідили зв’язок між дистанційним навчанням та симптомами погіршення психічного здоров’я у дітей та молоді під час пандемії COVID-19.

Про це пише медичний журнал JAMA Network Open.

Що показало дослідження?

Експерти вивчили зв'язок між різними типами використання екранів та психічним здоров'ям дітей.

Вчені зробили такий висновок: у старшокласників в результаті онлайн-навчання є високий ризик розвитку депресії та тривожності.

Пандемія COVID-19 призвела до серйозних змін у повсякденному житті дітей... Насамперед, через введені заходи громадської охорони здоров'я, пов'язані з дистанціюванням, ізоляцією та закриттям шкіл”, – написали вчені.

Окрім дистанційки та соціальної ізоляції, погіршення психічного здоров'я дітей може бути пов'язане зі зменшенням кількості фізичних вправ та зменшенням різних соціальних заходів.

Також негативно на психіку підлітків може впливати кібербулінг, стресові новини та шкідлива реклама під час використання гаджетів.

Підпишіться на email розсилку!

Вчені мали теорію, яка не підтвердилась

Експерти думали, що дзвінки у Zoom можуть покращити психічне здоров'я дітей, оскільки дозволяють їм бачити обличчя друзів та їхні емоції, але виявилося, що це не так.

Вчені зазначили, що пандемія серйозно вплинула на повсякденне життя дітей. У рамках дослідження вони проаналізували повідомлення батьків про психічне здоров'я понад 2000 учнів.​​​​​​​

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача