UA Рус

Навички та компентності в онлайн-викладанні набувають статусу пріоритетних, - Світлана Ройз

Навички та компентності в онлайн-викладанні набувають статусу пріоритетних, - Світлана Ройз

Донедавна онлайн-навчання було лише додатковим інструментом у освітньому процесі. В час пандемії такий формат набуває статусу найголовнішого та довгострокового. В цей час навички і вміння щодо викладання онлайн стають пріоритетними.

Значна частина педагогів не може призвичаїтись до кардинальних змін у діяльності. Але для того, щоб працювати надалі, слід адаптуватися до нових умов. Сімейна психологиня Світлана Ройз радить, як освітянам призвичаїтись до обставин.

Вона одразу зауважила, що дистанційний формат навчання увійшов як вимушений захід, що супроводжувався загальною тривогою, незнанням та великою відповідальністю. Освітянам довелося швидко налаштовуватися на нові умови викладання, опановувати сучасні технології та призвичаїтись до іншого рівня комунікації.

Вона зазначає, що навчання в дистанційному форматі передбачає додаткове навантаження на вчителів, які повинні готуватися до онлайн-уроків, опановувати нові платформи, підтримувати контакт з учнями, слідкувати за змінами в груповій динаміці. Деякі з педагогів скаржаться на погіршення зору. У дітей спотворюється уявлення про розмежування просторів «дім» та «навчання-клас», що негативно відображається на якості та ефективності навчання. Від роботи онлайн освітяни відчувають більшу втому.

Світлана Ройз надає декілька рекомендацій для вчителів, які допоможуть їм швидше адаптуватися до нових умов педагогічної діяльності.

Важливим моментом є облаштування зручного та комфортного робочого місця. Для того, щоб не втратити з учнями зв’язок, який спотворюється під час цифрового навчання, слід розпочинати та завершувати кожний урок з практичної вправи, спрямованої на об’єднання.

Вчителям слід частіше просити допомоги в учнів, які вже опанували нові технологічні нововведення, що також буде сприяти ефективній співпраці та комунікації між викладачем та дітьми. Лекційну частину уроку можна надати у вигляді відео, що дозволить сконцентруватися на матеріалі та не відволікатися на зовнішні фактори. Для підтримки навчальної мотивації можна застосовувати під час викладання матеріалу різні жартівливі картки, наводити метафори, життєві приклади, що буде сприяти закріпленню інформації.

Для підвищення продуктивності праці вчителю варто об’єктивно оцінювати не лише роботу учнів, а й власну діяльність. Задля цього можна скористатися порадами та пропозиціями від дітей щодо організації навчального процесу.

Для уникнення відчуття нескінченного уроку, що викликає втому та знижує працездатність, періодично слід змінювати обстановку, перемикатися на інші справи. Під час онлайн-уроку з метою повернення концентрації уваги необхідно змінювати положення ніг, рук, розтискати-стискати пальці, переводити погляд на предмети, що розміщенні у далечині та поряд.

Досить важливим момент у дистанційному форматі навчання є комунікація між вчителями, взаєморозуміння, підтримка та допомога один одному. І найголовніше, не слід забувати дбати про себе, оскільки щасливий успішний викладач є кращім мотиватором до навчання та досягнення успіху.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача