Укр Eng Рус

Діти з багатих сімей краще знають математику

Міжнародне дослідження PISA виявило чималу різницю між успішністю в математиці в дітей із хорошими та поганими соціально-економічними передумовами навчання.

“Томас Фуллер, якого привезли з Африки до Вірджинії як раба в 1724 році, міг помножити два дев'ятизначних числа і вказати кількість секунд у заданому проміжку часу, хоча він так і не навчився читати чи писати. Ім'я Фуллера не потрапило до книг з історії математики поряд з іменами інших вундеркіндів у галузі рахування, таких як Волліс, Гаусс або Ампер, просто тому, що, будучи рабом, Фуллер не мав можливості практикувати свої вміння та виражати свої геніальні здібності.

Новий звіт PISA «Рівняння та нерівності: робимо математику доступною для всіх» показує, що нерівні можливості в доступі до математики є неприпустимо великими навіть сьогодні. Ці нерівності, значною мірою пов'язані із соціально-економічним статусом, призводять до втрати талантів прихованих геніїв, таких як Фуллер, і обмежують життєві можливості всіх інших учнів, включно з тими, які мають труднощі в боротьбі із цифрами та формулами”, — пишуть дослідники.

Які висновки зробили дослідники?

  • У середньому по країнах ОЕСР близько 65 % учнів з гарними соціально-економічними передумовами для навчання повідомили, що вони добре знають квадратичну функцію або часто чули про неї; натомість серед учнів з поганими передумовами для навчання таких було лише 43%.

  • У середньому по країнах ОЕСР 20 % учнів з-поміж тих, які найбільше стикаються із завданнями з чистої математики (рівняннями), виконуючи математичний тест PISA, показують результат, для досягнення якого 20 % з-поміж тих учнів, які найменше стикаються з такими завданнями, потрібно було б учитися протягом часу, що еквівалентний майже двом навчальним рокам. Виконання простих завдань з прикладної математики набагато менш суттєво пов'язане з кращою успішністю.

Підпишіться на email розсилку!

  • Близько 19 % різниці в успішності між учнями з гарними й поганими соціально-економічними передумовами для навчання можна пояснити різницею в тому, наскільки добре ці групи учнів ознайомлені з математикою. В Австрії та Кореї цим можна пояснити понад 30 % різниці в успішності між цими двома групами учнів. Іншими словами, є чіткі докази того, що учнів з поганими передумовами для навчання систематично навчають математики гірше, ніж учнів з гарними передумовами.

Дослідження доступно за посиланням.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
Теги:
МОН Школа
Місце в рейтингу новин: 822 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:
Опитування
Як ви оцінюєте роботу Шкарлета С.М.
Голосувати

Інші новини

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача