UA Рус

Рекомендації МОН щодо проведення профілактичної роботи  із запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків

09 березня 2023 1721 Друк
Рекомендації МОН щодо проведення профілактичної роботи  із запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків

З метою припинення масових протиправних дій, аби застерегти дітей від необдуманих вчинків, для подолання конфліктів та формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді у Міністерстві освіти і науки України відбулася всеукраїнська нарада, у якій взяли участь понад 800 спеціалістів департаментів з питань позашкільної освіти та виховної роботи, фахівців інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів позашкільної освіти та представники громадськості з усіх регіонів України.

Під час наради заступник начальника Управління ювенальної превенції Національної поліції України Ярослав Шанько повідомив, що впродовж останніх декількох тижнів правоохоронці проводили профілактичні бесіди і роз’яснення вимог адміністративного та кримінального законодавства з представниками новоутвореної молодіжної субкультури «ПВК Рьодан»,  що натхнена японським аніме та поширилась нещодавно у Росії. Такі заходи дозволили запобігти конфліктним ситуаціям та порушення громадського порядку. Завдяки вдалим та оперативним діям ювенальної превенції Національної поліції України активність цього руху в Україні йде на спад.

Учасники наради оговорили напрямки профілактичної роботи  із запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків, зокрема:

  • необхідно з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур;
  • надати відповідну допомогу в подоланні цих причин;
  • ознайомити учасників освітнього процесу із наявними молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням;
  • з’ясувати сприятливу роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної особистості; провести заняття з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона», «Чарівне озеро»; створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

Підпишіться на email розсилку!

Педагогам варто налагодити взаємодію з батьками, зокрема:

  • рекомендувати батькам звертати увагу на контент, який «споживає» дитина, й знати її інтереси;
  • разом з дитиною пройти базовий курс кібербезпеки й обговорити його;
  • слідкувати, чи нема у дитини різких перепадів настрою;
  • проводити більше часу з дітьми та вибудовувати довірливі стосунки;
  • звертати увагу на поведінку дітей, коло спілкування та способи проведення дозвілля.

Батькам, у яких складна комунікація з підлітками, варто звернутись до практичного психолога закладу освіти, або, наприклад, до фахівців проєкту Міністерства освіти і науки України та UNICEF «Поруч», де можна отримати безкоштовну допомогу з метою формування нових життєвих цінностей, розвитку вольових якостей, поліпшення взаємин дитини з батьками та ровесниками тощо.

 

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Customer Type