Повномасштабне вторгнення рф на територію України погіршило доступ дітей до освіти, поглибила наявні освітні нерівності, негативно вплинула на якість освітнього процесу та успішність учнів, також відобразилася на психоемоційному стані учасників освітнього процесу. Раніше виділяли лише три категорії учнів, які мали освітні розриви, наразі їх кількість сягає 7, а то й 10. Про це розповіла співзасновниця ГО «Смарт освіта», ексрадниця міністра освіти і науки Іванна Коберник під час ефіру телеканалу «Ми-Україна».
Вона повідомила, що до війни умовно виділяли три категорії учнів, які мали освітні прогалини:
Наразі освітня експертка нараховує щонайменше сім таких категорій:
Іванна Коберник зауважила, що війна мала спричинити «генеральне прибирання» освітніх програм, з яких необхідно виключити все зайве, та наповнити сучасним та необхідним для дітей, що допоможе їм опанувати головне й відмовитись від другорядного.
Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном