Урок на тему: «Життя врятує обізнаність!»
Мета: познайомити учнів з особливостями життя в період пандемії, навчитись розрізняти правдиву інформацію та міфи про ковід 19; практично засвоїти теоретичні знання виконуючи відповідні завдання; розвивати почуття відповідальності за власне здоров’я; виховувати поважне ставлення до оточуючих.
Формування ключових компетентностей:
Хід уроку
Орг.момент.
Перевірка готовності до уроку.
Привітання
Доброго ранку - сонце привітне!
Доброго ранку - небо блакитне!
Доброго ранку -у небі пташки!
Доброго ранку - зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
- Я хочу, щоб сьогоднішній урок пройшов під девізом:
Міркуйте, думайте, відповідайте,
Знання нові ви здобувайте.
- Адже зараз особливий час. Ми маємо бути сумлінними та свідомим громадянами своєї країни та колективно працювати над тим, щоб наша країна була не лише квітучою, але й здоровою.
Повідомлення теми уроку
- Сьогодні тема нашого уроку «Життя врятує обізнаність!» не випадково, адже всі ми опинились в ситуації, коли наше здоров’я залежить від нашої колективної відповідальності.
Робота над темою уроку
- Всі ви багато разів чули це слово «корона вірус», а чи знаєте що воно означає?
- Сьогодні я допоможу вам розібратись в важких поняттям простими словами.
Що таке коронавірус?
Перегляд тематичного відео
- Ми часто чуємо слово «пандемія», але не всі знають що воно означає. Пропоную переглянути відео та дізнатися.
На що схожий COVID?
- Насправді, цей вірус легко сплутати з іншими респіраторними захворюваннями, бо симптоматика дуже схожа. Давайте розберемось, в яких випадках треба звертатись за допомогою до лікаря.
Навіщо людям маски?
Практична робота
- Чи знаєте ви як вірно носити маски?
- Хто може продемонструвати?
- Які бувають маски? Яка між ними різниця? (одноразові, та багаторазові, що можна прати)
- На якому з малюнків у хлопчика вірно одягнена маска?
- Які поради ти можеш дати хлопчикам які невірно одягли маски?
- МОЗ рекомендує, щоб маска захищала, а не шкодила, треба правильно нею користуватися. Змінюйте її кожні 2-4 години, не торкайтеся її зовнішнього боку, утилізуйте та в жодному разі не використовуйте повторно!
Практична робота в парах
- Діти, я підготувала вам ось такі наліпки (вирізаєте з паперу, а потім наклеюєте на скотч). Давайте поміркуємо та приклеїмо їх в нашому класі.
Порадьтеся з сусідом по парті та запропонуйте, куди в нашому кабінеті буде доречним прикріпити таку інформацію.
Температурний скринінг – що це?
Бесіда (зв’язок з життям)
- Чи бували у вас ситуації за період карантину, коли в місцях загального скупчення людей у вас на вході перевіряли температуру?
- А ви знаєте чому?
- А коли людину не пустять? (коли температура підвищена, є ризик хвороби)
Проблемне питання
- Погляньте на малюнок. На обох видно, що людині перевіряють температуру. Під час пандемії який спосіб перевірки більш доречний? Чому?
Практична робота
- Пропоную зараз скористатись безконтактним термометром та виміряти температуру на різних частинах тіла. Проаналізуємо отримані результати та зробимо висновки.
Міфи про COVID
- У зв’язку з пандемією виникло багато міфів про цей вірус. Давайте зараз розберемось, чому можна вірити, а яка інформація неправдива!
Гра «Правда чи міф»
- Я зараз читаю речення, а ви кажете своє передбачення. Міф чи правда. Потім перевіряємо інформацію на слайдах. (Ви з конспекту читаєте перші речення. Наприклад, часник захищає від зараження корона вірусом…..)
Корисні поради
- Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як треба себе вести та що робити, щоб ваше життя було в безпеці.
- Давайте розглянемо слайд і спробуємо самостійно розробити ці поради використовуючи підказки зображені на інформаційному бюлетні.
Підсумок уроку
Рефлексія
● Сьогодні я дізнався...
● Було цікаво...
● Було складно...
● Я зрозумів, що...
● Тепер я зможу...
● Я навчився...
● У мене вийшло...
● Я зміг...
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом