Укр Рус

Конспект уроку: Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень за малюнками

16 ноября 2021 1091 Печать
(0)
Для кого 1 класс
Предмет Читання
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Тема: Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень за малюнками.

Мета: дати учням поняття про звук [а], сформувати навички читання літери «а» та знаходити її в словах, удосконалювати вміння учнів закріплених на попередніх уроках; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати творчі вміння учнів складання речень за картинками, логічне мислення та увагу; виховувати в учнів бажання працювати та наполегливість.

Обладнання: роздатковий матеріал, картинки, підручник.

Хід уроку

І. Організаційний момент
А розпочнімо цей урок з невеличкої зарядки. Поверніться праворуч та погляньте у віконечко. Яка там погода? Поверніться праворуч та посміхніться до свого сусіда! Яка погода на душі, коли ми посміхаємось? 

А тепер поверніть свої голівоньки до мене та скажіть: «Гарного дня, творчих думок, наполегливої праці!» - ці слова ви даруєте один одному! Головне, їх дотримуватись! 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Що ви очікуєте від цього уроку?
Які нові знання бажаєте отримати?
Уявімо, що ми можемо передбачати майбутнє. Хто може здогадатися, які завдання нас очікують на уроці?
Завдання, які потрібно виконати і тему нашого сьогоднішнього уроку ви зможете дізнатися, якщо пройдете декілька завдань.
За кожне завдання ви отримаєте одну або дві літери, в кінці – складете слова і тоді все дізнаєтесь.

ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.
Завдання 1. 
Артикуляційні вправи для вдосконалення навичок читання.
В цьому нам допоможе головний герой відео Котик, який покаже декілька вправ, щоб вправно вимовляти кожен звук.
Перегляд відео:

Ви виконали завдання і отримуєте 2 літери 

А К

Завдання 2. 
Знаходження першого звуку. 
Я читатиму слова, а ваше завдання назвати перший звук, який почуєте.
Село, мама, кіно, телевізор, диван, ніжка, сніжка, відро, пенал, ручка, зима, літо.
Тепер віднайдемо кінцевий звук.
Телефон, книга, риба, овал, корона, вазон, вікно, тепло, тато, картина, дзеркало.
Ви молодці! Тому наступна літера:

У

Завдання 3.
Тепер у вас важливе завдання! Вам потрібно вполювати звук [а]. Як тільки ви його почуєте – відразу плескайте в долоні.
Акула купалася в океані.
Акація росла на алеї.
Апельсин купила мама.
Аркуш лежав на столі.
Це було останнє завдання і ви отримуєте ще 2 літери. 

Л А

Тепер, коли у нас є всі літери, давайте здогадаємось, що за слово у нас вийде.

АКУЛА

Погляньте на малюнок. Складіть речення за цим малюнком.


У акули великі зуби. Вона живе в океані. Вона небезпечна. Акула має великий хвіст.

IV. Повідомлення теми і мети уроку
Тепер ви вже знаєте, що на сьогоднішньому уроці ми з вами ознайомимось із звуком [а],
Та літерою що позначає цей звук – літера «а».
Погляньте на неї, чи схожа вона вам з іншими літерами чи предметами?

V.Вивчення нового матеріалу
Звук [а] дуже працьовитий, тому він буде зустрічатися найчастіше у словах. Ви зможете почути цей звук у своєму мовленні, а букву, що позначає цей звук ви будете часто бачити на сторінках підручника. Давайте вимовимо звук [а]. Який він? Голосний чи приголосний? Чи перешкоджає нам щось при його вимові? Тому, цей звук голосний. Давайте позначимо його фішкою.


Розгляньте малюнок і скажіть, на що схожа літера «а»

Розгляньте слово «АКУЛА». Скільки звуків [а] ви почули в цьому слові? Який перший звук? Який кінцевий звук? Давайте зробимо звукову модель слова «акула» за допомогою ваших фішок.

Знайдіть літеру «а» серед решти літер та обведіть.

 

VI. Закріплення вивченого матеріалу
Завдання 1. 
Прочитай склади з літерою «а»

МА    РА       ПА     КА       СА        ТА
БА     АМ       АП       АК       АС      АР
ВА    АВ       АЧ        АН      АР        АП

Завдання 2.
Складання речень за малюнком.

VII. Підсумок уроку
Яку літеру вивчали?
Який звук відповідає цій літері?
Що сподобалось на уроці?
Які труднощі виникали?

Место в рейтинге новостей: 138 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача