Тема: Застосування таблиць додавання та віднімання в межах 10.
Мета: відпрацьовувати вміння застосовувати таблиці додавання та віднімання в межах 10 на практиці; розвивати логічне мислення, вміння швидко приймати вірні рішення; виховувати поважне ставлення до результатів своєї праці.
Формувати ключові компетентності:
уміння вчитися: виконувати розумові операції й практичні дії;
загальнокультурна компетентність: формувати культуру міжособистісних відносин;
інформаційно – комунікативну: вчити здобувати нові знання на основі наявних, уміння формувати власну точку зору й доводити власну позицію;
здоровʼязбережувальну: вчитись долати труднощі.
Обладнання: роздатковий матеріал, цеглинки лего.
Хід уроку
Організаційний момент.
1. Перевірка готовності до уроку.
2. Читання вчителем вірша:
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти просто молодці!
Створення доброзичливої ситуації між учнями класу.
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому, хто зліва,
Добрий день тому, хто справа.
Ми - одна сім'я.
Руку дай тому, хто зліва
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва
Посміхнись тому,хто справа.
Ми - одна сім'я.
Діти, який у вас настрій? Сідайте зручненько, ми розпочинаємо наш урок математики.
Усний рахунок.
Діти, порахуйте «ланцюжком» від 1 до 10, від 10 до 1.
А тепер погляньте на числовий ряд на дошці, та назвіть парні числа, непарні (7, 8, 9, 10, 8, 3, 1)
Давайте назвемо парні та непарні числа хором. Спочатку перший ряд, потім другий та третій.
А тепер давайте назвемо сусідів чисел 8 7 3 6 9 2 4 5
Колективна робота з цеглинками лего.
Діти, зараз я буду задавати вам приклади. Ваші цеглинки – це відповіді. Ви маєте підніми того кольору цеглинку, якій відповідає число написане на ній.
5+5=10 (діти беруть жовту цеглинку)
9-2=7 (червона цеглинка)
6-6=0 (зелена цеглинка)
2-1=1 (голуба цеглинка)
3+4=7 (червона цеглинка)
3+3=6 (помаранчева цеглинка)
10-6=4 (синя цеглинка)
Кінезіологічна хвилинка.
Каліграфічна хвилинка.
Погляньте на дошку, яку будемо прописувати сьогодні цифру? (7)
А які асоціації у вас виникають коли ви чуєте слово «сім»? У мене, наприклад, одразу виникає словосполучення «сім днів тижня». А у вас?
Гра “Числова доріжка”
Продовжуючи думку про цифру 7, давайте відновимо числову доріжку та назвемо сусідів числа 7.
1, 2, ___, 4, ___, 6,____,8,_____,10
Ребус.
Спробуйте відгадати ребус в якому є число 7.
Повідомлення теми уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо відпрацьовувати вміння застосовувати таблиці додавання та віднімання в межах 10 на практиці. Виконуючи роботу з прикладами та задачами в зошиті та біля дошки.
Робота за темою уроку.
Фронтальне розв’язування прикладів біля дошки.
Діти, давайте розв’яжимо приклади та встановимо відповідність між відповідями та жабками на малюнках. Таким способом допоможемо їм добратися до необхідного місця відпочинку.
Фіз.хвилинка.
Спробуй пальці рахувать:
Один, два, три, чотири, п’ять.
Один, два, три, чотири, п’ять.
Десять пальців, пара рук
— От твоє багатство, друг.
Робота над задачею в малих групах (3-4 дитини):
Попрацюйте в парах. Розгляньте сюжетний малюнок та придумайте умову задачі до нього. Розв’яжіть задачу.
Колективна робота над задачею.
Складання та розв’язування зворотної задачі до варіанту запропонованого однією з груп. (учні працюють біля дошки та в зошитах).
Закріплення та осмислення знань.
Попрацюйте в парах. Використовуючи таблицю задайте один одному по три приклади та за її допомогою перевірте правильність відповідей.
Інтерактивна технологія «Мікрофон»
Сподобався вам сьогоднішній урок?
Яке завдання було складніше?
Чи з усіма завданнями ви впоралися?
Оцініть свою роботу на уроці за допомогою смайлика.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом