Укр Рус

Конспект уроку: Квадрат. Побудова квадрата. Обчислення периметра квадрата

02 декабря 2021 1403 Печать
(0)
Для кого 1 класс
Предмет Математика
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Тема: Квадрат. Побудова квадрата. Обчислення периметра квадрата.

Мета: розширити знання учнів про квадрат, відпрацьовувати вміння будувати квадрат, навчитись обчислювати периметр квадрата; розвивати нестандарте та креативне мислення, спостережливість та увагу, вміння швидко приймати рішення; виховувати бажання відповідально ставитись до навчання.

Формування ключових компетентностей:
уміння вчитися: чітко висловлювати свої думки, давати повні відповіді на запитання;
соціальної: підтримувати контакт з учнем (ученицею) у парі, у групі,  виявляти зацікавленість у подальшій навчально-пізнавальній діяльності та демонструвати позитивну спрямованість особистості;
загальнокультурної:  дотримуватись загальних норм культурної поведінки;
здоров’язбережувальної:   слухати пояснення вчителя, у разі необхідності звертатися з проханням про індивідуальне консультування.

Обладнання: роздатковий матеріал.

Хід уроку

Організаційний момент
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
А старанно працювати.

Вправа «Колективні вітання»
Учні торкаються однойменних по черзі пальців рук свого сусіда,починаючи з великих пальці і кажуть:
БАЖАЮ/стикаються великими пальцями/
УСПІХУ/стикаються вказівними пальцями/
ВЕЛИКОГО/стикаються середніми пальцями/
У ВСЬОМУ /стикаються безіменними пальцями/
І ВСЮДИ/ стикаються мізицями/
ВІТАЮ! Дотик всією долонею.

Перевірка домашнього завдання
Фронтальне обговорення, аналіз виконаної роботи.

Аткуалізація опорних знань
Усний рахунок
Лічба 5-ками  до 20.
Лічба 2-ками до 40.
Лічба 5-ками від 30 до 60.
Лічба 3-ками до 21.
Лічба 10-ками від 40 до 90.

Робота з геометричним матеріалом

Робота в парах з картками
Діти, попрацюйте в парах. Задавайте запитання один одному від імені геометричних фігур та спробуйте дати на них відповіді.
Згадайте, що нам вже відомо про кожну з геометричних фігур.

Вправа на зв’язок із життям
Погляньте довкола та скажіть на які предмети схожі ці геометричні фігури?
Де ще в житті ми зустрічаємо предмети \ об’єкти схожі на них?

Вивчення нового матеріалу
Розповідь вчителя
Квадра́т — чотирикутник, у якого всі сторони рівні і всі кути прямі.
Давайте поглянемо на фрагмент дистанційного уроку і продовжимо наше спілкування. (демонстрація з 5хв13 сек. До 8 хв 55 сек.)

Робота в зошиті
1.Каліграфічна хвилинка

Комбінації яких цифр можна зробити з цифри 6 та 7?

2. Запис в зошиті формули знаходження периметра квадрата
Практична робота: креслення квадрата та знаходження його периметра за зразком.

Фіз.хвилинка «Кулька»
(діти імітують рухи про які йдеться в руханці)
Пружну кульку я надую,
Мотузочок зав’яжу.
Ну а потім її здую,
Всім цей фокус покажу.

Продовження роботи в зошиті
Фронтальний розв’язок прикладів

Робота в парах
Запишіть числа у вигляді суми розрядних доданків.
56 = ___+___                              97 = ___+___

77 = ___+___                              65 = ___+___

82 = ___+___                              43 = ___+___

34 = ___+___                              70 = ___+___

Творча робота з цеглинками Лего
Діти, спробуйте скористатись з цеглинками. Складіть з їх допомогою квадрат.
Які математичні (числові) знання нам треба для того щоб знайти периметр створеного квадрату?
Завдяки чому ми можемо виміряти довжину сторін?
Яке ваше припущення. Чи у кожного з нас буде однакова відповідь?
Аргументуйте свою думку.

Закріплення та осмислення знань
Скориставшись малюнком, давайте придумаємо задачу про квіткову клумбу та спробуємо її розв’язати.

Робота над рівняннями в малих групах

Х+36 = 80                              97-Х = 34                     56+Х = 77
Взаємоперевірка

Підсумок уроку
Фронтальна розмова
Діти, про що сьогодні на уроці говорили?
Які нові знання здобули?
Де ми можемо їх використати?
Хто запам’ятав правило?
Як можна повторити його своїми словами зберігаючи зміст?

Робота з кубиком Блума
Давайте скористаємось кубиком та розповімо про свої набуті знання на уроці з його допомогою.

Самооцінювання
Скориставшись цеглинками лего оцініть свою роботу на уроці.

Место в рейтинге новостей: 106 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача