Бабула І. І. Забезпечення якості освіти на принципах академічної доброчесності / І. І. Бабула // Педагогічний пошук. - 2019. - № 4. - С. 31–34.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розкривається питання щодо внутрішнього забезпечення якості освіти, основних принципів освітньої діяльності на засадах академічної доброчесності та спонукання до дотримання цих норм учнями.
Ключові слова: якість освіти, внутрішня система забезпечення якості освіти, академічна доброчесність.
Постановка проблеми. Якість освіти є основою забезпечення й підвищення якості життя людини як головної мети існування держави. Цей критерій базовий, посідає особливе місце у процесі реформування українського суспільства.
Якість як категорія розглядається вченими в різних наукових галузях. Зокрема, з філософської точки зору вона віддзеркалює внутрішню визначеність предмета, що становить специфіку, котра відрізняє його від усіх інших; з економічної – сукупність властивостей продукції, що зумовлюють ступінь ії здатності задовольняти потреби споживачів відповідно до свого призначення, з юридичної – це одна з суттєвих умов багатьох цивільно-правових договорів тощо.
На відміну від інших галузей, у педагогіці якість є багатогранною, що за своєю сутністю відображає різні аспекти освітнього процесу (філософські, соціальні, педагогічні, політичні, демографічні, економічні тощо) та розглядається як сукупність властивостей освіти, що визначають ії здатність задовольняти відповідні потреби особистості, суспільства, держави згідно з призначенням оствіти [8]. Отже, якість залежить від установлених вимог, що висуваються з урахуванням мети використання.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом