Кліш П. А. Розвиток комунікативності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти / П. А. Кліш, А. П. Хом'як // Педагогічний пошук. - 2020. - № 4. - С. 19–22.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Висвытлюються суть, структурна будова, критерії й показники розвитку комунікативності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти, моделі його комунікативної поведінки.
Ключові слова: комунікативність, комунікативні вміння, комунікативні навички, комунікативна діяльність, комунікативна ситуація, спілкування.
Постановка питання. "Призначення освіти XXI століття, - зазначає В. Кремень, - відродження людського в людині, вивершення її індивідуальності, розвиток свідомого і творчого ставлення до життя, її духовне вдосконалення". Реалізація цього призначення унеможливлюється без педагога, який володіє мистецтвом впливати, будити думку, спонукати, "заражати". За допомогою слова можна створити щиру атмосферу спілкування з дітьми, досягти взаєморозуміння з ними, вселити в них віру в себе.
Сприяти розвиткові комунікативності слухачівкурсів підвищення кваліфікації ВІППО й покликані заняття з теми "Мистецтво спілкування педагогаяк професійно-етичний феномен".
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом