Укр Рус

Запобігання залученню дітей у небезпечні квести як актуальна проблема діяльності психологічної служби закладів освіти

(0)
Опубліковано 26.09.2018
Цитування

Казмірчук Н. М. Запобігання залученню дітей у небезпечні квести як актуальна проблема діяльності психологічної служби закладів освіти / Н. М. Казмірчук, Л. І. Турчина // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 70–72.

Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

Проаналізовано причини виникнення небезпечних комп’ютерних ігор, названо особливості дітей, які потрапляють у тенета смертельних квестів, та шляхи їх залучення. Запропоновано систему профілактичної та супроводжувальної роботи з учнями, батьками, педагогами.

Ключові слова: небезпечні квести, підлітковий вік, вікові особливості, профілактика ризикованої поведінки.

Постановка проблеми. Поширення небезпечних квестів є віддзеркаленням тих проблем, які існують у сучасному суспільстві й потребують вирішення на державному рівні. Насамперед це стосується ставлення дорослих до дітей. Непорозуміння між батьками, формальнее виконання своїх батьківських обов’язків, небажання вникати у дитячі проблеми або, навпаки, надмірна опіка призводять до того, що дитина хоче втекти від реальних труднощів у віртуальний світ, від самотності шукає віртуальних друзів. І буває, що такі діти потрапляють у тенета небезпечних квестів.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 406 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача