Павляшик Я. О. Психологічні аспекти роботи асистента вчителя початкової школи / Я. О. Павляшик // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 53–54.
Анотація
Розглянуто основні сфери навчання та виховання, пізнавальної діяльності, духовного та емоційного розвитку, потреб здоров’я, соціального та фізичного функціонування, інтеграції дітей з особливими освітніми потребами.
Ключові слова: інклюзивна школа, портфоліо учня, корекція знань.
Постановка проблеми. Головна мета інклюзивної школи – дати всім учням можливість повноцінного соціального життя, активної участі в житті колективу, забезпечуючи взаємодію учасників групи, турботу одне про одного як членів співтовариства. Одним із найважливіших складових елементів команди, що працює з дитиною із особливими освітніми потребами, є асистент учителя інклюзивного навчання. Асистенти допомагають учителеві та іншому шкільному персоналові – психологам, спеціальним педагогам, фізіотерапевтам, логопедам – у їх роботі.
Вони працюють відповідно до політики і практик, прийнятих у школі. Їх завдання визначаються потребами того чи іншого шкільного підрозділу. Повсякденну роботу цих фахівців скеровують директор, учитель або інші спеціалісти, яким підпорядковані асистенти. Їхні завдання можуть відрізнятися так само, як можуть бути різними вчителі та учні, яким вони допомагають. Тому асистентові вчителя треба бути дуже комунікабельним, гнучким, уміти знаходити спільну мову з багатьма працівниками і в першу чергу – із учнями з особливими потребами.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом