Крисак С. А. Організація роботи вчителя та його асистента в інклюзивному класі початкової ланки / С. А. Крисак // Педагогічний пошук. - 2018. - № 2. - С. 47–52.
Анотація
Подано практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням, зокрема, як складати план-конспект уроку, в якому інтегрувати навчальний матеріал відповідно до індивідуальних особливостей учня.
Ключові слова: інклюзивна освіта, методи навчання, адаптація.
Постановка проблеми. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.
Звичайно, рпи навчанні дітей з особливими потребами постають певні труднощі, долаючи які, потрібно враховувати стан здоров’я та можливості школяра. Для цього використовують різні методи інклюзивної освіти.
Інклюзивне навчання означає, що всі учні одержують освітув звичайних класах. Це не означає, що учень не може залишити клас із якихось причин. Кожен із них може отримати індивідуальну допомогу з того чи іншого предмета.
Особливо відповідальною є організація цієї роботи в початковій ланці.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом