Укр Рус

Креативні підходи формування професійної компетентності педагога

(0)
Опубліковано 29.12.2017
Цитування

Романюк Н. С. Креативні підходи формування професійної компетентності педагога / Н. С. Романюк // Педагогічний пошук. - 2017. - № 4. - С. 47–50 .

Автори Романюк Н. С.
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

Здійснено науковий аналіз понять «творчість», «творча людина», «творчий педагог», «компетентність», «професійна компетентність». Творчість визначено важливим складником професійної компетентності вчителя. Обґрунтовано риси творчого педагога та узагальнено психолого- педагогічні умови творчої діяльності вчителя в умовах становлення національної школи.

Ключові слова: творчість, творчий педагог, компетентність, професійна компетентність.

Актуальність проблеми. Положення Концепції «Нова українська школа» (2016), Закону України «Про освіту» (2017) дуже сприяють перебудові свідомості, глибокому особистісному самопізнанню, формуванню спрямованості на успішну професійну діяльність, пошуку нових шляхів самореалізації та самоствердження сучасного вчителя. В таких умовах актуальною є проблема включення педагогів у творчу діяльність, оскільки саме вона дозволяє сформувати творчість як необхідну умову професійної компетентності, що зумовлює успішну педагогічну діяльність та забезпечує процес професійного становлення.

Аналіз останніх досліджень та публікацій. Питання формування різних аспектів і видів професійної компетентності на засадах творчості та креативності розкривають у своїх дослідженнях С. Архипова, І. Бех, Н. Борбич, Г. Гаврищак, Л. Голуб, О. Карпенко, А. Маркова, І. Міщенко, С. Татарницева, В. Турчанінова та ін. Поняття «компетентність» трактується ними з різних позицій: 1) набір умінь, навичок (C. Макаров, В. Цвєтков); 2) сукупність досвіду (Т. Коновалова); 3) здатність, здібність (І. Єрмаков, Є. Холостова); 4) ефективна модель дії (В. Слот, Х. Спаньярд); здатність впливати на «зовнішні» обмеження в процесі виконання цікавої для людини діяльності (Дж. Равен) тощо.

Мета статті – проаналізувати понятійно- категоріальний апарат проблеми творчості як складника професійної компетентності та успішної педагогічної діяльності, визначити низку якостей творчого педагога в умовах становлення сучасної національної школи.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 411 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача