Михальчук О. Є. Контроль як функція управління морально-духовним вихованням учнів в умовах інноваційного освітнього середовища / О. Є. Михальчук // Педагогічний пошук. - 2020. - № 1. - С. 65–68.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Розкрито питання важливості контролю в управлінні процесом морально-духовного виховання учнів в інноваційному середовищі, що дає можливість реалізувати освітні інновації та вивчити практичну доцільність їх упровадження.
Ключові слова: контроль, управління, освітній процес, морально-духовне виховання, заклад загальної середньої освіти, інноваційне освітнє середовище, здобувачі освіти, дослідно-експериментальна робота, ефективність.
Постановка проблеми. Реформа системи освіти в Україні значно сприяє процесу ії модернізації, зокрема, покращенню якості роботи закладів загальної середньої освіти. Одним із важливиих напрямів роботи школи є формування життєвокомпетентної морально-духовної особистості. Власне, освіта змушує кожну молоду людину визначати смисл і цінності свого існування.
Педагогічний колектив комунального закладу "Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I - II ступенів № 10 - професійний ліцей Луцької міської ради" з 2015 року проводить дослідно-експериментальну роботу з проблеми "Управління процесом морально-духовного виховання учнів в умовах інноваційного освітнього середовища".
Об'єктом дослідження є процес морально-духовного розвитку здобувачів освіти Луцького НВК № 10, а предметом - психолого-педагогічні умови управління морально-духовним розвитком учнів у системі функціонування професійного ліцею.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом