Чижевська Л. В. Кольоротерапія в дитячому садку / Л. В. Чижевська // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 46–47.
Анотація
Реагування організму на ті чи інші барви слід викорстовувати у виховному процесі дошкільних навчальних закладів за відповідною методикою.
Ключові слова: колір, бесіда, гра, заняття.
Постановка проблеми. Вплив кольору на організм людини використовували ще в Стародавньому Єгипті, але розповсюдження принципів кольоротерапії відбулося лише у кінці XIX ст.
Колір є сильним фізіологічним та емоційно- психологічним стимулом. А для дітей дошкільного віку – це справжнє життя настрою, насолоди, пізнання, привабливості. «Вкраплення кольору» в освітній процес додає йому емоційності, стійкого інтересу до пізнавальної діяльності. Спостереження показують, що багата колірна гама навколо дитини пришвидшує інтелектуальний розвиток. Кольоротерапія – методика, що допомагає застосовувати у практичній роботі властивості кольору.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом