Укр Рус

Формування інтелектуального потенціалу учнів у контексті проведення олімпіад з навчальних предметів

(0)
Опубліковано 26.09.2018
Цитування

Миколайчук А. В. Формування інтелектуального потенціалу учнів у контексті проведення олімпіад з навчальних предметів / А. В. Миколайчук // Педагогічний пошук. - 2018. - № 3. - С. 47–50.

Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Анотація

Розкривається значимість учнівських олімпіад як фактора формування інтелектуального потенціалу обдарованих дітей. Подано аналітичні матеріали щодо підсумків проведення обласного етапу та участі команд Волині в ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році.

Ключові слова: олімпіада, обдаровані діти, інтелектуальний потенціал.

Постановка питання. Знання, формування інтелектуального потенціалу, вияв та підтримка обдарованих дітей є необхідною складовою освітнього процесу на сучасному етапі формування конкурентоздатного випускника закладу освіти. Адже формування та розвиток розумового потенціалу, розвиток здібностей, становлення юних інтелектуальних лідерів є запорукою розвитку нашого краю як на державному, так і на світовому рівні. З огляду на це основними завданнями сучасної освіти є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування в них творчого потенціалу, мислення, уміння самореалізуватися. Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь-якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно та критично мислити, упроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя [2]. У словах міністра освіти Л. Гриневич «сьогодні школа повинна зробити людину успішною» визначено місію нової української школи. Теза Лілії Михайлівни: «для нас найбільший виклик сьогодні – дати можливість проявитися таланту кожної дитини, незалежно від того, в якій школі вона навчається» підтверджує необхідність покращення системи пошуку талановитих дітей. Масовим та розвиненим напрямом із виявлення та підтримки школярів з академічною обдарованістю залишаються учнівські олімпіади з навчальних предметів. Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін – це різновид інтелектуальних змагань в освітньому просторі України, покликаний заохотити до вивчення окремих предметів.

Подпишитесь на email рассылку!

Место в рейтинге новостей: 376 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача