Мирончук О. П. Бінарні уроки як форма STEM-орієнтованої організації освітнього процесу / О. П. Мирончук, М. Б. Трофімук, М. Р. Кащенюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 4. - С. 57–61.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Наведено приклади організації STEM-орієнтованого навчання шляхом проведення бінарних уроків як способу формування в здобувачів освіти цілісного, системного світогляду, пізнавального інтересу, життєвих компетенцій. Стаття буде корисною для вчителів, корті цікавляться проблемами реалізації STEM-навчання при викладанні предметів природничо-математичного циклу в закладах загальної середньої освіти.
Ключові слова: бінарний урок, STEM-навчання, між предметні зв’язки, науковий світогляд, пізнавальна діяльність.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом