Занюк О. М. Правила вживання апострофа. Тренувальні вправи / О. М. Занюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 2. - С. 52–55.
Анотація
Цікавинками цього уроку є «текст з помилками», який учні мають відредагувати, а також використання фольклорного матеріалу.
Ключові слова: диктант, редагування, загадка, прислів’я, скоромовка.
Мета уроку: вторити правила вживання апострофа; удосконалювання вміння правильно визначати у словах орфограму, пояснювати написання слів; збагачувати совниковий запас учнів; розвивати логічне мислення, культуру усного й письменого мовлення, зорову пам’ять; виховувати пошану до українських звичаїв та традицій, фольклору, прищеплювати любов до прекрасного.
Цілі:
Учні знатимуть: правила вживання апострофа написання слів без апострофа, запис слів фонетичною транскрипцією.
Учні вмітимуть: правильно визначати у словах орфограму, пояснювати написання слів правилом; правильно вимовляти й писати слова з апострофом, аналізувати попередньо вивчені правила; з пошано ставитимуться до звичаїв та традицій нашого народу.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Обладнання: підручники, картки із текстами, презентація.
Форми роботи: дослідження-аналіз, вибірковий диктант, розподільний диктант із ключем, інтерактивні вправи «Незакінчене речення», «Мозковий штурм», робота в парах, читання в особах.
Міжпредметні зв’язки: українська література.
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом