Багно О. М. Кров / О. М. Багно // Педагогічний пошук. - 2019. - № 2. - С. 68–70.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Подано розробку уроку з використанням різноманітних прийомів навчання: «Інтелектуальна розминка», «Ти-висловлювання», розв’язування проблемних питань і задач, мікроскопічне дослідження об’єкта. Урок спрямовано на формування знань та практичних умінь учнів про особливості будови крові, застосування їх у різноманітних життєвих ситуаціях.
Ключові слова: кров, формені елементи крові, еритроцити, тромбоцити, лейкоцити, плазма крові, гемоглобін.
Bahno O. M. Blood.
The development of a lesson using various teaching methods is given:
“Intelligent warming-up”, “You – statement”, solving problem issues and tasks, microscopic study of the object. The lesson is aimed at the formation of students’ knowledge and practical skills about the features of the blood structure and their application in various life situations.
Key words: blood, formed blood elements, erythrocytes, platelets, leukocytes, blood plasma, hemoglobin.
Мета:
– продовжити формувати знання учнів про основні рідини тіла людини; ознайомити із кров’ю як рідкою сполучною тканиною, що виконує найважливіші функції;
– розвивати уміння логічно мислити, розвивати пам’ять, увагу, уяву;
– виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, м/м матеріали, мікроскопи, мікропрепарати мазка крові людини і жаби.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом