Укр Рус

Конспект уроку: Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими моделями

17 ноября 2021 1936 Печать
(0)
Для кого 1 класс
Предмет Читання
Доступно в PDF
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Тема: Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими моделями.

Мета: дати учням поняття про звук [о] та букву, що позначає цей звук; ознайомити дітей з літерою «о», удосконалювати вміння учнів відшукувати звуки в словах, закріпити знання учнів з попередніх уроків; розвивати логічне мислення та увагу, сприяти розвитку мовної здогадки; виховувати в учнів самостійність, мислення.

Обладнання: роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент
Діти, давайте станемо всі в коло, візьмемося за руки та побажаємо кожному сьогодні гарного уроку та усміхнених обличь. Нехай сьогоднішній урок принесе нам багато цікавих знань та завдань. А ми вправно будемо виконувати завдання.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Дайте відповідь на декілька запитань:
1. 
Сьогодні я хочу….
2. 
Сьогодні на уроці я буду….
3. 
Я хочу вивчити…..
4. 
Я буду дуже….
Оберіть смайлик, який відповідає зараз вашому настрою:

ІІІ. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.
Гра «Впіймай звук»
Я буду читати текст, а ви повинні зловити голосні звуки, які вже вивчали.
У мене є домашній улюбленець. Його звати Бублик. Це котик. Він має сірий колір шерсті та дуже гострі лапки.
Які голосні літери почули? Назвіть їх.
Чи є у вашому домі домашні улюбленці? Як їх звати?
Якого кольору їхня шерсть?

IV. Повідомлення теми і мети уроку.
Пропоную переглянути картинку на дошці. Що це?


Так, це бублик. Який він? Якого він кольору? Чи є в українському алфавіті літера, яка дуже схожа на бублика? Так, ви праві. Це літера «о». 
Як ви вже здогадалися, на сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимось з цією чудовою літерою, спробуємо та навчимося читати склади та слова з цією літерою, а також зробимо звукові схеми слів. 

V.Вивчення нового матеріалу
1. Прослухайте речення: 
Оленка та Олесь ходили до озера.
Повторіть речення за мною.
Тепер повторіть пошепки, а після того голосніше.
Який звук трапляється вам найчастіше?
Звук [о] позначає буква «о». 
Давайте ще раз вимовимо звук [о].  Чи заважає нам щось при вимові цього звука? Який висновок ми зможемо зробити? 
Який він? Голосний чи приголосний?
Позначимо відповідною фішкою.

2. На дошці у вас є слова. Позначте в них голосний звук [о]. 

3. Тепер прочитаємо склади з літерою «о» та слова.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Хто показував вам рухи? Так, це був огірок. Який перший звук ви почули в цьому слові?
Давайте напишемо звукову схему до цього слова.

ОГІРОК  -  о=о-о-

VI. Закріплення вивченого матеріалу


1. Робота з підручником.
2. ​Обговорення малюнків.

3. Читання складів та слів у підручнику.
4. 
Складання казки про букву «о»
5. 
Малюнок літери «о»
6. 
Ліплення з пластиліну літери «о»

VII. Підсумок уроку
Що найбільше вам сподобалося на уроці?
Над чим було складно працювати?
Яку літеру ми з вами вивчали?
Що запам’яталося найбільше?

Дайте відповідь на декілька запитань:
Я навчився….
Я зрозумів….
Я можу…
Мені не вдалося….

Место в рейтинге новостей: 211 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача