Укр Рус

Конспект уроку: «Життя врятує обізнаність!»

13 ноября 2021 902 Печать
(0)
Опубліковано:
Освітній портал op.ua
Автором статьи не является редакция сайта, поэтому все его источники относятся к автору самой статьи

Опис матерiалу

Урок на тему: «Життя врятує обізнаність!»

Мета: познайомити учнів з особливостями життя в період пандемії, навчитись розрізняти правдиву інформацію та міфи про ковід 19; практично засвоїти теоретичні знання виконуючи відповідні завдання; розвивати почуття відповідальності за власне здоров’я; виховувати поважне ставлення до оточуючих.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
  • загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури;
  • соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парній роботі;
  • громадянської – бережливо ставитися до свого здоров’я, та здоров’я оточуючих;
  • спілкуватися державною, рідною мовою – лаконічно та чітко формулювати відповіді;
  • загальнокультурна - застосовувати навички мовлення та норми відповідної мовної культури; використовувати, при нагоді, рідну й іноземні мови у активній взаємодії.

                                                     Хід уроку

Орг.момент.
Перевірка готовності до уроку.

Привітання
Доброго ранку - сонце привітне!
Доброго ранку - небо блакитне!
Доброго ранку -у небі пташки!
Доброго ранку - зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!
Я хочу, щоб сьогоднішній урок пройшов під девізом:

                                          Міркуйте, думайте, відповідайте,

                                              Знання нові ви здобувайте.

Адже зараз особливий час. Ми маємо бути сумлінними та свідомим громадянами своєї країни та колективно працювати над тим, щоб наша країна була не лише квітучою, але й здоровою.

Повідомлення теми уроку
Сьогодні тема нашого уроку «Життя врятує обізнаність!» не випадково, адже всі ми опинились в ситуації, коли наше здоров’я залежить від нашої колективної відповідальності.

Робота над темою уроку
Всі ви багато разів чули це слово «корона вірус», а чи знаєте що воно означає?
Сьогодні я допоможу вам розібратись в важких поняттям простими словами.

                                             Що таке коронавірус?

Перегляд тематичного відео
Ми часто чуємо слово «пандемія», але не всі знають що воно означає. Пропоную переглянути відео та дізнатися.

На що схожий COVID?
Насправді, цей вірус легко сплутати з іншими респіраторними захворюваннями, бо симптоматика дуже схожа. Давайте розберемось, в яких випадках треба звертатись за допомогою до лікаря.

Навіщо людям маски?

Практична робота
Чи знаєте ви як вірно носити маски?
Хто може продемонструвати?
Які бувають маски? Яка між ними різниця? (одноразові, та багаторазові, що можна прати)
На якому з малюнків у хлопчика вірно одягнена маска?
Які поради ти можеш дати хлопчикам які невірно одягли маски?

МОЗ рекомендує, щоб маска захищала, а не шкодила, треба правильно нею користуватися. Змінюйте її кожні 2-4 години, не торкайтеся її зовнішнього боку, утилізуйте та в жодному разі не використовуйте повторно!

Практична робота в парах
Діти, я підготувала вам ось такі наліпки (вирізаєте з паперу, а потім наклеюєте на скотч). Давайте поміркуємо та приклеїмо їх в нашому класі.
Порадьтеся з сусідом по парті та запропонуйте, куди в нашому кабінеті буде доречним прикріпити таку інформацію.

Температурний скринінг – що це?
Бесіда (зв’язок з життям)
Чи бували у вас ситуації за період карантину, коли в місцях загального скупчення людей у вас на вході перевіряли температуру?
А ви знаєте чому?
А коли людину не пустять? (коли температура підвищена, є ризик хвороби)

Проблемне питання
Погляньте на малюнок. На обох видно, що людині перевіряють температуру. Під час пандемії який спосіб перевірки більш доречний? Чому?

Практична робота
Пропоную зараз скористатись безконтактним термометром та виміряти температуру на різних частинах тіла. Проаналізуємо отримані результати та зробимо висновки.

 Міфи про COVID
У зв’язку з пандемією виникло багато міфів про цей вірус. Давайте зараз розберемось, чому можна вірити, а яка інформація неправдива!

Гра «Правда чи міф»
Я зараз читаю речення, а ви кажете своє передбачення. Міф чи правда. Потім перевіряємо інформацію на слайдах. (Ви з конспекту читаєте перші речення. Наприклад, часник захищає від зараження корона вірусом…..)

Що таке самоізоляція і кому вона потрібна?
Самоізоляція – це утримання від контакту з іншими, щоб зменшити ризик інфікування. Самоізоляція передбачає будь-які ситуації, коли ви тісно контактуєте з іншими людьми (наприклад, близький контакт віч-на-віч на відстані менше ніж 2 метри).

Робота з наочним матеріалом (презентація)
Погляньмо на схему. Давайте проаналізуємо, що на ній зображено і яке значення мають ці символи.

Винятком є лише звернення за медичною допомогою (тільки після консультації телефоном). Якщо ви не впевнені, чи потребуєте самоізоляції або не знаєте до кого звернутися, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію Центру громадського здоров’я України щодо нової коронавірусної інфекції: 0 800 505 840

Для кого потрібна самоізоляція:
для тих, хто очікує результати тесту на новий коронавірус;
для тих, хто близько контактував з особами, що захворіли на COVID-19;
для тих, хто нещодавно повернувся із країн, де зафіксовано новий коронавірус (навіть якщо відсутні симптоми). 

Скільки триває самоізоляція?
Якщо вам рекомендував лікар або ви самостійно прийняли рішення про ізоляцію, вона повинна тривати не менше 14 днів із дати початку випадку, який став причиною самоізоляції: подорож, контакт з хворим тощо. 

Як підготуватись до самоізоляції?
Спробуйте спланувати час самоізоляції так, щоб у вас не виникало необхідності виходити з дому чи приймати відвідувачів. Поясність це друзям та родичам, а також обговоріть можливість дистанційної роботи.
Збережіть контакти вашого лікаря та попередньо повідомте його про причини самоізоляції, а також оберіть контактну особу, до якої будете звертатись за допомогою. 

Що робити, якщо проживаєте не одні?
Потрібно ізолюватися в окремій кімнаті, яка добре провітрюється. Якщо є можливість користуватись окремою ванною кімнатою та/або туалетом, а також готувати їжу та харчуватись окремо – зробіть це.
Не забувайте про регулярне миття рук із милом, прибирання, в тому числі вологе прибирання поверхонь, гігієну кашлю, використання одноразових серветок та хустинок. Під час необхідних контактів із людьми завжди одягайте медичну маску та викидайте її після використання або забруднення.

Як організувати доставку харчових продуктів?
Спробуйте мінімізувати походи до магазину. Якщо є можливість, попросіть друзів або родичів доставляти вам продукти харчування та необхідні покупки до вхідних дверей або користуйтесь послугами доставки з дистанційною оплатою.

Що робити, якщо вам необхідно покинути житло?
Якщо виникла необхідність покинути місце самоізоляції – одягайте маску та мінімізуйте контакти із людьми. Користуйтесь антисептиком для рук та дотримуйтесь гігієни кашлю.

Що робити якщо у вас з’явились симптоми?
Якщо під час самоізоляції у вас з’явились симптоми COVID-19: кашель, ускладнене дихання, підвищена температура тощо – негайно зверніться за медичною допомогою та повідомте про свою історію подорожей та можливі контакти з особами, хворими на гострі вірусні захворювання.

Перегляд тематичного відео.

 

Обговорення нової інформації.

Закріплення та осмислення нових знань
Робота в парах. Напишіть 5 порад для учнів, яких на вашу думку треба дотримуватись в період пандемії знаходячись в школі.

Проблемне питання.
Якщо тебе попросять розповісти людині про ковід 19, яку інформацію ти зможеш надати?
Які правила безпечної поведінки є обов’язковими?
Що ти можеш сказати людям, які не дотримуються правил?

Підсумок уроку
Рефлексія
● Сьогодні я дізнався...
● Було цікаво...
● Було складно...
● Я зрозумів, що...
● Тепер я зможу...
● Я навчився...
● У мене вийшло...
● Я зміг...

Место в рейтинге новостей: 242 місце
Рейтинг: 0 из 5 на основе 0 оцінок
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:

Розміщуючи свою розробку в Педкласі, ви отримуєте:

  • визнання ваших знань, умінь і навичок;
  • зворотній зв'язок від спільноти освітян;
  • можливість використання матеріалів інших авторів;  
  • сертифікат про публікацію матеріалу;
Розмістити
Опрос
Как вы оцениваете работу Шкарлета С.Н.
Голосовать

Вам також може сподобатись

Показать больше

Подпишитесь на email рассылку!

Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом

x
x
Статус користувача