Конспект уроку з ЯДС для 1 класу
Тема: Правила безпечної поведінки в довкіллі.
Мета: познайомити учнів з правилами безпечної поведінки в довкіллі, вчити учнів спостерігати за живою та неживою природою, аналізувати свої вчити та вчинки однолітків при спілкуванні з природою; розвивати загальнолюдські цінності, бажання жити з природою в гармонії; виховувати дбайливе ставлення до природи рідного краю, прагнення охороняти її, бути їй другом.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.
Хід уроку:
Організаційний момент
1.Перевірка готовності до уроку.
2. Слово вчителя:
Спочатку сідають на свої місця дівчатка — краса нашого класу, а потім хлопчики - наша сила та мужність.
Фенологічні спостереження
Заповнення календаря погоди та праці
- Яка пора року?
- Який місяць?
- Яке число, день тижня?
- Чи були вранці опади?
- Чи світить сонце?
- Чи є на небі хмаринки?
- Чи дме вітер?
Актуалізація опорних знань
Вправа «Долоньки»
Вчитель читає речення, якщо діти з ним погоджуються, вони аплодують. Якщо вважають, що твердження помилкове – розводять руки в різні сторони.
Повідомлення теми уроку
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про правила безпечної поведінки в довкіллі.
Робота за темою уроку
Виступ завчасно підготовленого учня. Декламування вірша.
А. Камінчук
Будь природі другом
Он повзе мурашка, ось хлюпоче річка.
Не зривай ромашку, не топчи травичку.
В зелені діброва, в китицях калина.
Глянь, яка чудова наша Україна!
Журавлі над лугом линуть рівним клином.
Будь природі другом, будь природі сином.
Знай-бо — це не мода, це життя потреба.
Нас віта природа чистим синім небом.
Обговорення змістової частини
Яка головна думка?
До чого закликає автор?
Чи ви можете себе назвати друзями природи?
Робота з казкою: Лариса Ніцой "Страшне страховисько"
Перегляд відео та прослуховування казки. (Читає диктор)
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Діти висловлюють свої враження від перегляду.
Колективно формується висновок.
Робота в групах
Перед вами картки. Погляньте на них. Проаналізуйте зображення. Поясніть, як ви зрозумієте ці знаки коли зустрінете їх гуляючи з родиною в парку чи сквері, лісі?
Проблемно - пошукове завдання на зв’язок з життям.
Діти, подумайте і скажіть, що ви можете зробили задля збереження природи?
Узагальнення і систематизація
1.Перегляд тематичного відео. Обговорення.
2.Робота за темою в підручнику
3. Робота в парах.
Попрацюйте в парах. Серед списку різних вчинків, дій оберіть та систематизуйте по відповідним групам.
Довідка: викопувати дерева, зрізати ялинки, саджати квіти, саджати дерева, охороняти рідкісні рослини, розпалювати багаття, берегти молоді рослини, забирати маленьких пташенят із гнізд, ламати гілки дерев, зривати квіти, підгодовувати птахів, милуватися красою природи, обдирати кору дерев, збивати гриби ногами, ловити жаб та метеликів.
Розучування природничої фіз.хвилинки
Підсумок уроку
Бесіда
Колективна творча робота з лего
(Запропонувати дітям зробити лісову галявину з лего. Попередньо самостійно поділити творчі обов’язки. Презентувати роботу з урахуванням вивченої теми.)
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом
Вiдгуки