Савочка Л. М. Кліматотвірні чинники. Закономірності зміни температури повітря і поверхневих вод океанів (Конспект уроку, 7 клас) / Л. М. Савочка // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 50–52.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
За допомогою прийомів «Поле чудес», «Приваблива мета», «Відеозал» та інших засобів учням викладено доволі непростий матеріал.
Ключові слова: сонце, земля, повітря, клімат, материк.
Savochka L. M. Climate Forcings. Patterns of Temperature Change of the Air and Surface Waters of the Oceans.
Students are taught rather difficult material through “Field of Wonders”, “Attractive Goal”, “Video Hall” and other techniques.
Key words: sun, earth, air, climate, continent.
Мета: актуалізувати знання про клімат, основні кліматичні показники; сформувати загальні уявлення про основні кліматотвірні чинники; сприяти розумінню ролі сонячної радіації та підстильної поверхні у формуванні клімату; продовжити формування умінь та навичок працювати з тематичними картами атласу з метою встановлення та пояснення природних закономірностей; розвивати вміння виділяти головне, суттєве в навчальному матеріалі; порівнювати, узагальнювати факти, логічно викладати свої думки; виховувати самостійність, уважність, працелюбність, повагу до думки інших.
Обладнання: фізична карта світу, кліматична карта світу, атласи, підручники, комп’ютер, мультимедійний проєктор, мультимедійна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Очікувані результати: учні зможуть називати основні кліматотвірні чинники; виявляти закономірності розподілу кліматичних показників за кліматичною картою; пояснювати роль сонячної енергії та підстильної поверхні у формуванні клімату.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом