Гапонюк С. М. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах" Ліни Костенко. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни (Конспект уроку, 7 клас) / С. М. Гапонюк // Педагогічний пошук. - 2019. - № 3. - С. 48–50.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Анотація
Використовуючи різні засоби, дітей навчають мислити нетрадиційно, з повагою ставитись до «інакшості».
Ключові слова: мовчазне читання, жанр, художні деталі, ідеал, метафора.
Мета. Формувати предметні компетентності шляхом аналізу змісту поезії «Кольорові миші», поведінка головних героїв – сусіда, Анни, судді, коментування алегоричності образів. Формувати ключові компетентності та компетенції – уміння давати власну оцінку вчинкам і поведінці персонажів, зображуваної ситуації.
Розвивати вміння та навички працювати з підручником, знаходити інформацію, систематизувати ії та узагальнювати, працювати в парі, четвірці. Розвивати пам’ять, творчу уяву, спостережливість. На основі аналізу позитивних і негативних рис характеру героїв формувати в учнів ставлення до людської гідності, закону та правових норм, краси та багатства української мови.
Повний зміст матеріалу доступний після його завантаження
Получайте актуальную информацию об образовании в Украине и за рубежом