UA Рус

Як проводити змішане навчання: поради від вчителів

Як проводити змішане навчання: поради від вчителів

Багато шкіл перейшло на змішане навчання.

Вчителі отримали додаткове навантаження, адже відтепер їм потрібно займатись як з учнями у класі, так і з тими, хто навчається вдома.

Вчителі, які мають такий досвід навчання, розповіли виданню НУШ, як успішно поєднувати онлайн- і офлайн-уроки та які методики використовувати.

Як проводити дистанційні уроки, коли частина класу працює вдома?

Вчителька фізики й заступниця директора з навчально-виховної роботи Миколаївської загальноосвітньої школи №29 Світлана Братошевська розповіла, що вирішила працювати за методикою перевернутого класу.

Перевернутий клас — це методика, за якою діти новий матеріал вчать самостійно вдома, а на уроці виконують завдання, вправи, практичні роботи тощо.

“Оскільки в кожного класу є Google Classroom, там я розміщувала розклад, план занять, завдання, цілі уроку та систему оцінювання результатів. Це – аби дитина мала можливість ознайомитися з матеріалами уроку, підготуватися до нього – і закріпити знання на уроці”, – розповідає вчителька.

Для тих класів, які навчалися онлайн, Світлана налаштовувала техніку у своєму кабінеті і проводила звичайний дистанційний урок у Google Meet. Кожен учитель-предметник робив це у своєму кабінеті згідно з розкладом.

“Усе відбувається так, як на звичайному уроці: презентація, яку я вмикаю через функцію демонстрації екрану, лекція. А коли діти хочуть відповісти чи щось запитати, просто підіймають руку. Опісля онлайн-уроку міг бути урок у класі.

Міф – що це подвійна підготовка. Я все одно готую презентацію. То яка різниця, ввімкнути її у класі чи в Zoom? Ми готові й до того, аби хтось із дітей класу займався вдома. Тоді просто вмикатимемо трансляцію в класі”, – каже Світлана.

Вчителька поділилась корисним досвідом: варто записувати відео уроків і переглядати їх. Так можна помітити емоції дітей і зрозуміти, коли вони стурбовані, коли щось не зрозуміли, а коли раділи. Також можна зробити аналіз помилок у викладанні.

Вчителька математики в Одеській школі Олена Чкурка працює тиждень з однією половиною класу онлайн, тиждень – з іншою. 

Вчителька радить спланувати урок так, аби половина була присвячена самостійній роботі дитини. Також, каже, допомагає вебкамера, яка окремо під’єднується до комп’ютера чи ноутбука – тоді її можна встановити куди завгодно. І краще мати окремий мікрофон на кліпсі, щоби була можливість пересуватись і звук був добрим. Однак можна пристосуватися працювати зі звичайною камерою, що вбудована в комп’ютер чи телефон.

Лайфхаки для змішаного навчання.

Учителька математики і заступниця директора у Новопетрівській ЗОШ №3, що на Київщині, Ольга Петровська дала 7 порад щодо змішаного навчання.

1. У батьків треба взяти письмовий дозвіл на використання персональних даних дітей. Тому що виступи їхніх дітей біля дошки під час уроку можуть записуватися на відео. Ці відео надсилають дітям, які навчаються онлайн, але за межі школи не поширюють. Дітей також варто попередити, що ці відео не можна поширювати.

2. Вміння правильно прикріплювати фото, користуватися інструментами для конференцій і програмами для дистанційного навчання у школі оцінюють як інформаційні компетентності на уроках інформатики. Це змушує дітей бути вмотивованими вчитися онлайн, якщо не можуть зробити це офлайн.

3. Варто провести майстер-класи для вчителів, аби вони швидко могли організувати конференцію за потреби. Наприклад, якщо хтось із дітей пішов на самоізоляцію, але хоче бути присутнім на уроках.

4. Важливо правильно налаштувати й обмежити деякі функції користувачів у конференції. Аби діти не підключали-відключали одне одного, не говорили між собою. Також можна налаштувати дітей, що вміння культурно поводитися в мережі – це компетентність з інформатики, за яку можна отримати плюс чи мінус до оцінки.

5. Якщо непередбачувано й невчасно під час уроку, який учитель збирався транслювати онлайн, зник інтернет, можна записати урок на відео – і поширити його серед дітей.

6. Найкраще працює “Перевернутий клас”. Дітям подобаються завдання штибу “Прочитати параграф і знайти додаткову інформацію в інтернеті”. Тоді учні приходять готовими до уроку – треба тільки відпрацювати практичну частину.

7. Треба працювати з відповідальністю батьків і дітей, товаришувати з усіма.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача