UA Рус

Як допомогти учням після канікул увійти в навчальний процес?

Як допомогти учням після канікул увійти в навчальний процес?

Після тривалого відпочинку завжди складно входити в “робочу колію”.

Як допомогти учням налаштуватись на ефективний навчальний процес — розбиралось видання Освіта 24.

Порада № 1: Не повторювати одразу попередню програму

Найпоширеніша помилка учителів — одразу починати давати навчальний матеріал. Проте психологи та неврологи радять застосовувати неформальний підхід. Адже дітей в першу чергу цікавить, як їх однокласники провели канікули. Тому варто дати учням час на спілкування між собою, щоб вони могли поділитися враженнями від відпочинку.

Порада № 2: Особиста зацікавленість вчителя

Учням важливо поділитися враженнями не тільки з однолітками, але й з авторитетними дорослими. Це гарна нагода для педагога підвищити рівень довіри та відновити контакт з учнями.

Вчитель може проявляти особисту зацікавленість, запитуючи дітей: "Як це було?", "Які емоції ти відчував(-ла)?", "Що тобі найбільше сподобалось?".

Порада № 3: Жодних творів про канікули

Розповідь про канікули не має бути формальною частиною навчального процесу, а тим паче не може бути оціненою вчителем.

Найкраще, зазначають психологи, обговорити канікули неформально. А от твори на тему "Як я зустрів Новий рік" тільки завадять учням налаштуватись на навчальний процес.

Порада № 4: Більше ігор, менше оцінок

Підпишіться на email розсилку!

На початку семестру не можна навантажувати учнів усім й відразу. У програмі уроків варто продумати кілька цікавих ігор, які допоможуть дітям час від часу відволікатися від конкретних завдань.

Важливими аспектами є також не надто жорстке оцінювання та менша, ніж зазвичай, вимогливість вчителя. Це забезпечить м’який перехід від безтурботності під час канікул до серйозності в навчальному процесі.

Порада № 5: Знання з предмета на практиці

Дітям необхідно нагадати, яке є практичне застосування знань з певного предмету. Це допоможе учням сконцентруватися й зацікавити навчальним процесом. На уроках фізики, наприклад, можна розповісти, яким чином мерехтять гірлянди, а на уроках біології – чому ялинка з часом висихає.

Порада № 6: Короткотермінові цілі та пауза в монолозі вчителя

Нехай діти самі визначать короткотермінові цілі. Наприклад, покращити оцінку з конкретного предмету або прочитати певну книгу. Обравши мету самостійно — учень швидше звикне до навчального процесу.

Ще однією порадою для покращення концентрації учнів є короткотривала тиша посеред вчительського монологу. Перед тим, як сказати щось важливе, на мить затамуйте подих та зробіть невелику паузу. Це приверне увагу учнів та дозволить їм краще запам’ятати сказане.

Опубліковано:
Освітній портал
Редакція сайту не є автором статті, тому всі його джерела належать автору самої статті
0.0
Актуальність і новизна:
Подача і оформлення матеріалу:


Вам також може сподобатись

Показати більше

Нещодавні матеріали бібліотекки

Показати більше

Підпишіться на email розсилку!

Отримуйте тільки свіжу і цікаву інформацію про новини освіти в Україні та за кордоном

Новина додадана до збережених

Перейти до кабінету
x
x
Статус користувача